PlatinumFlyer Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hmm, om bæsjen lukter søtt er det vel bare behagelig?Og at det faktisk lukter søtt betyr jo bare at det kommer ut sånn som det skal? 5673861[/snapback] Men er vel antagelig et resultat av sucralosen som ikke brytes ned. Vet kke hvor bra det er liksom? Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hmm, om bæsjen lukter søtt er det vel bare behagelig?Og at det faktisk lukter søtt betyr jo bare at det kommer ut sånn som det skal? 5673861[/snapback] Men er vel antagelig et resultat av sucralosen som ikke brytes ned. Vet kke hvor bra det er liksom? 5673998[/snapback] Tja, hvis det, som det ble sagt, er ett stoff kroppen ikke klarer å bryte ned, så ville jeg vært mer bekymra om det lå igjen sucralose fra 3 liter brus hver dag i kroppen. Det betyr vel at kroppen virker som den skal når det kommer ut igjen? Det som ikke er godt å si er om kanskje noe finner veien til andre steder hvor det blir liggende? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg drikker Pepsi Twist på boks (tyske) og pisser Coca Cola 5673276[/snapback] oi... Jeg har nemlig ei kasse med pepsi twist jeg skulle ønske var Coca Cola.. Lyst å komme på besøk? 5673689[/snapback] Siden det er leeenge siden det ble solgt Pepsi Twist i Norge regner jeg med at den er gammel.. For tiden selges det kun Pepsi Max m/Twist. UTEN sukker. Fysjom Så jeg kjøper mine tyske bokser på Svinesund til ca kr 3,- / stk Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Synes den nye Coca Cola Lighten var bedre enn den forrige. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Da heter det Pepsi Max Cool Lemon, om noen skulle være i tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå