Gå til innhold

Ny coca cola light?

aldrimerforum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Cola Light er kjempegodt jeg. Merka ingen forskjell da den "nye" kom i forhold til den gamle da men :blush:

Ble veldig glad da Light Lime kom. Og ble enda gladere da det ble mulig å kjøpe Julebrus uten sukker

Det er ikke "Macho" å måkke i seg unødvendig mye sukker i form av drikke.

Jeg drakk cola med sukker før jeg slanka meg også, men etter at jeg lærte hvor mye kalorier det er i vanlig brus med sukker i var det ikke vanskelig å velge den bort

Har drukket ett glass med sukkerbrus de siste 7 mnd, og det var da jeg var hjemme i juleferien og ikke så at fantan var vanlig vanta og ikke fanta free. Ble dødslei meg da jeg forsto at jeg hadde drukket brus med sukker i...

Men jeg er kanskje kjempeheldig siden jeg synes at de fleste sukkerfri produkter er minst like gode som vanlige. Jeg spiser slanke-kakao, slanke gelë, light-brus og mange andre produkter som inneholder mindre sukker og ferre kalorier. Jeg synes det er like greit å spise den lette versjonen dersom man ikke synes den er mindre god :)

:love: Kakao fra bunnpris med bare 7 kalorier

Lenke til kommentar
Poenget med sucralose er at det foreløpig er funnet noen kreftfare ved det.

5656445[/snapback]

Du mener ikke?

5656451[/snapback]

Selvsagt. :)

5656461[/snapback]

Bra at jeg skal slippe å krangle med deg i denne tråden iallefall Joachim ;)

Og jo, den nye brusen er bedre med tanke på kreftfare og slikt. Må nevnes at slikt kun er farlig dersom man inntar store mengder lighbrus hver dag. Jeg kan helt ærlig si at jeg ikke drikker store mengder :)

Om jeg er hysterisk i min "nulltoleranse" for sukkerbrus? Jeg har bare ikke lyst på. Kunne du tenkt deg 5 pannekaker med bacon, fett og honning til frokost hver dag? Ikke det ? Ikke jeg heller. Fordi jeg kan velge selv

Jeg kunne drikke masse cola før jeg også uten å legge på meg. Sjokolade, smågodt og potetgull også. Og akkurat det jeg hadde lyst på av junkfood også. Men plutselig forandra den saken seg gitt.

Man kan faktisk bli avhengi av sukker. Med ett inntak på en halvliter per dag tviler jeg på at du har noe avhengighetsproblem, men jeg sier bare at det går an.

At jeg ikke har behov for sukker betyr vel ikke at jeg har problemer :p

EDIT: Meika, så at du er født i 1991. Du vokser jo enda jente ;) Få se om du drikker cola som om det var vann om 6 år uten å bli feit.

Tar jeg ikke helt feil er du ikke strek tynn nå heller

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar

Synes ikke coca cola light lime er noe særlig, men heilt grei. Den vanlige eller gamle coca cola lighten blir solgt overalt hvor jeg bor. Men blir den borte etterhvert? Håpe ikke det, bra med utvalg, for man kan jo bli litt lei av samme brus etterhvert, selv om det strengt tatt er umuligt med Fanta Free og Pepsi Max. Fantastisk!

Lenke til kommentar
Jeg inntar 2-3 liter Cola Light daglig. Jeg har et problem.

5656509[/snapback]

Skjønner egentlig ikke hvordan folk klarer det..

Hadde en periode der jeg kjøpte meg en halvliter cola hver dag, men forsto meg aldri på de i klassen som faktisk drakk flere liter for dagen..

Drikker nå veldig sjeldent brus egentlig.. Drikker heller vann fremfor alt annet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...