aldrimerforum Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 "Reward your curiosity" sier de nye Coca Cola light reklamene. "new, with FULL taste"... Har de kommet med en ny "formula" som gjør at den smaker mer som ekte cola? Har nemlig ikke smakt den nye... Noen som har? Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Den smaker det omtrent samme som den gamle cola light. Eneste forskjellen er at det er nytt søtningstoff eller noe sånt i den. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Den er søtet med sucralose istedet for aspartam. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Sucralose er tilsynelatende ikke en fenyalanin-kilde sånn som aspartam og sorbitol, så den nye Cola Lighten er ikke lakserende ved store mengder! (Antar det siden etiketten ikke har den vanlige "Inneholder en fenyalanin-kilde" notisen.) Endret 23. februar 2006 av Neophus Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Cola light er for loosers, ordentlige menn drikker cola fra glassflaske!! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Tiden da det var femi å drikke light brus er over bare så du er klar over det Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Javel? Hva med folk med sukkersyke da? Når var nok ikke posten din goliatmo veldig seriøs, men jeg kunne blitt fornærmet Jeg er glad i brus, veldig glad i brus, og blir så glad når nye light produkter blir lansert, jeg ble kjempe overrasket over den nye coca cola light brusen. Jeg hadde en test med vanlig coca cola light, coca cola light m sukralose og coca cola light uten koffein. Den nye med sukralose var klart best, har aldri vært stor fan av coca cola light, men den nye med sukralose var kjempe god og smakte ganske annerledes, synes jeg. Men forsatt er favoritten Pepsi Max. Skal også nenves at Simba hadde julebrus light i fjor, noe jeg ble MEGET glad for :D Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Pepsi Max/Tab X-tra kicker ass i forhold til Diet Coke. Diet Coke smaker faktisk gift. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Nei det er den så absolutt ikke! Drikk sjikkli cola eller drikk no anna... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) ok, til alle med sukkersyke: colalight er macho og bare ikke like macho:P (fra spøk til allvor: mener ike å fornerme noen, det var 100% ironisk fordi colaer en nerde drikk og derfor ikke så veldig macho;) Endret 23. februar 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Men de som ikke har det og drikker cola light er femidotter Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Haha, drikk pepsi max cappechino, den er god den. Anbefales! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Haha, drikk pepsi max cappechino, den er god den.Anbefales! 5655052[/snapback] Av prinsipp pleier jeg ikke å kaste ting jeg har kjøpt, men Pepsi Max Cappuchino klarte jeg ikke drikke opp selv om jeg prøvde lenge. Jeg måtte kaste den til slutt! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Cola light er for loosers, ordentlige menn drikker cola fra glassflaske!! 5654992[/snapback] ok, til alle med sukkersyke: colalight er macho og bare ikke like macho:P (fra spøk til allvor: mener ike å fornerme noen, det var 100% ironisk fordi colaer en nerde drikk og derfor ikke så veldig macho;) 5655023[/snapback] Bare jeg som føler at noe er litt selvmotsigende her? Cola er en nerdedrikk samtidig som ordentlige menn drikker cola fra glassflaske... Oh yeah. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Haha, drikk pepsi max cappechino, den er god den.Anbefales! 5655052[/snapback] Av prinsipp pleier jeg ikke å kaste ting jeg har kjøpt, men Pepsi Max Cappuchino klarte jeg ikke drikke opp selv om jeg prøvde lenge. Jeg måtte kaste den til slutt! 5655066[/snapback] Jeg gulpa opp i vasken Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Men de som ikke har det og drikker cola light er femidotter 5655026[/snapback] Jaja, noe skal man være. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Cola light er for loosers, ordentlige menn drikker cola fra glassflaske!! 5654992[/snapback] ok, til alle med sukkersyke: colalight er macho og bare ikke like macho:P (fra spøk til allvor: mener ike å fornerme noen, det var 100% ironisk fordi colaer en nerde drikk og derfor ikke så veldig macho;) 5655023[/snapback] Bare jeg som føler at noe er litt selvmotsigende her? Cola er en nerdedrikk samtidig som ordentlige menn drikker cola fra glassflaske... Oh yeah. 5655069[/snapback] Og der har du essensen av spøken min! Kunne ikke regne med at den ble no morsom når jeg måtte forklare den uansett Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg sliter veldig med å se ironien, har lest denne setningen: "Fra spøk til allvor: mener ike å fornerme noen, det var 100% ironisk fordi colaer en nerde drikk og derfor ikke så veldig macho;)" 20 ganger uten å se det morsomme. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Da er vel ikke ironi din sterke side da Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Da er vel ikke ironi din sterke side da 5655368[/snapback] Eller den litt villere forklaringen: Tenk om ironi ikke er din sterke side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå