Gå til innhold

Ny coca cola light?

aldrimerforum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sucralose er tilsynelatende ikke en fenyalanin-kilde sånn som aspartam og sorbitol, så den nye Cola Lighten er ikke lakserende ved store mengder!

(Antar det siden etiketten ikke har den vanlige "Inneholder en fenyalanin-kilde" notisen.)

Endret av Neophus
Lenke til kommentar

Javel? Hva med folk med sukkersyke da? Når var nok ikke posten din goliatmo veldig seriøs, men jeg kunne blitt fornærmet :) Jeg er glad i brus, veldig glad i brus, og blir så glad når nye light produkter blir lansert, jeg ble kjempe overrasket over den nye coca cola light brusen. Jeg hadde en test med vanlig coca cola light, coca cola light m sukralose og coca cola light uten koffein. Den nye med sukralose var klart best, har aldri vært stor fan av coca cola light, men den nye med sukralose var kjempe god og smakte ganske annerledes, synes jeg. Men forsatt er favoritten Pepsi Max. Skal også nenves at Simba hadde julebrus light i fjor, noe jeg ble MEGET glad for :D :D :D

Lenke til kommentar
Cola light er for loosers, ordentlige menn drikker cola fra glassflaske!!

5654992[/snapback]

ok, til alle med sukkersyke: colalight er macho og :)bare ikke like macho:P (fra spøk til allvor: mener ike å fornerme noen, det var 100% ironisk fordi colaer en nerde drikk og derfor ikke så veldig macho;)

5655023[/snapback]

Bare jeg som føler at noe er litt selvmotsigende her? ;)

Cola er en nerdedrikk samtidig som ordentlige menn drikker cola fra glassflaske... Oh yeah.

Lenke til kommentar
Cola light er for loosers, ordentlige menn drikker cola fra glassflaske!!

5654992[/snapback]

ok, til alle med sukkersyke: colalight er macho og :)bare ikke like macho:P (fra spøk til allvor: mener ike å fornerme noen, det var 100% ironisk fordi colaer en nerde drikk og derfor ikke så veldig macho;)

5655023[/snapback]

Bare jeg som føler at noe er litt selvmotsigende her? ;)

Cola er en nerdedrikk samtidig som ordentlige menn drikker cola fra glassflaske... Oh yeah.

5655069[/snapback]

Og der har du essensen av spøken min!

Kunne ikke regne med at den ble no morsom når jeg måtte forklare den uansett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...