TordO Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg skal sende en mail til maxtor.com og høre om jeg kan få kjøpe kun kretskortet til min harddisk.. som ble ødelagt av strømsjokk... det var noen som sa at man "bare" kan skifte kretskortet så funker den igjen.. er dette sant?` mn til det jeg egentlig lurte på: hva heter kretskort på engelsk?? jeg må jo forklare hva jeg vil til maxtor og det må skje på engelsk... så hva heter det?` glad for alle svar! mvh Tord Lenke til kommentar
TordO Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Circuit board 5654616[/snapback] takk skal du ha!! Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Helt korrekt er: printed circuit board Endret 23. februar 2006 av John Kr Lenke til kommentar
TordO Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Helt korrekt er: printed circuit board 5654634[/snapback] så hvis jeg skriver: my hdd's printed circuit board has been destroyed because i accidentally put to much power on it. so i wondering if i can get a new one from you? vil de skjønne at jeg med et uhell satte 12v i stedet for 5v på hardisken?? og vil de skjønne at jeg ønsker et nytt kretskort?? mvh Tord Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 hmm, jeg ville forstått printed circuit board som selve brettet kretsen sitter på, mens circuit board er hele kretsen, dvs komponenter og kort? Lenke til kommentar
petterg Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (printed) Circuit board er selve plata. Jeg ville skrevet "Controller card mounted beneth (<usikker på staving) the harddrive" Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) (Yesterday,) I accidentally put to much voltage on my hard drive, and the controller card (on the hard drive) is therefore burned/destroyed. So I wonder if you would be so kind and send me a new controller card so that I can get my (extremely valuable) data out of the hard drive again. Endret 23. februar 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå