Gå til innhold

w800i, 6270, 6280, n70, n80

Anbefalte innlegg

Hei, jeg får ikke helt bestemt meg om hvilken av de mobilene jeg skal kjøpe...

Jeg ser etter en mobil med mp3-spiller som funker bra, mulighet for å se på videoer(fullskjerm), Bra kamera! Video opptak er ikke viktid men brukbart, En ordentlig og oversiktelig kalender!

Smart ordbok på sms'en!

Ikke treig mobil: meny, sms, kamera osv

Også vil jeg høre på deres egene meninger om disse mobilene jeg har skrevet som overskrift =)

Mvh meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

N80 er jo ikke kommet enda, så litt vanskelig å si om den er konge. Nokia-telefonene har vel bedre skjerm, men kortere batteritid. Kameraene er sikkert ikke så mye bedre enn på W800, muligens det på N80, men som sagt vanskelig å si enda.

Kalenderen er nok best på Nokia, men ikke udugelig på SE heller.

SE skal ha skryt for øreproppene, og at du kan koble på dine egne uten å kjøpe noe ekstra. Den koster ikke så mye heller lengre. Gå og prøv de i en butikk, finn ut hva du liker best!

Lykke til

Lenke til kommentar

Bis tlf ikke skal være treg ville jeg ikke valgt en Nokia tlf med symbian, jeg mener virkelig att disse tlf er veldig treige, der synes jeg Nokia 6280 var veldig bra, den funka fett... likte den veldig godt jeg.. er sikkert mye bedre da den kommer til norge med tanke på mjukvaran...

Så vis du ikke har brukt for Symbian er det vel ikke noen vits i å kjøpe noen tlf med det heller, skjermen på N6280 er også veldig bra, men kammera er nok mye bedre på W800i da den har autofokus og alt det der liksom..

det som jeg ikke likte på N6280 var att du ikke kunne bruke blixten som ficklampa.. (jaja, jeg har bodd for lenge i sverige :O glemt hva det heter på norsk.. )

men derrimot så kan jeg ikke utale meg om N80 fordi den har jo ikke kommet enda, men jeg veit att jeg hata min N70 da den ble for treg for min del..

Dessuten er menyene på N6280 lekkert ^^ og lett å fatte ^^

//Marius..

(beklager rotette innleg jah.. )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...