Sargent Fire Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Vil noen være med å lage en norsk Ut clan, helst ha internett tilgang slik at du får spilt på nettet. Spiller ofte på nettet men treffer sjelden norske claner/spillere! Send en Privat Meld. Mvh, Stian a.k.a Sargent Fire (going to oslo-lan :smile:) Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Snakker du om UT2003 eller "bare" UT ? Ehh..vanskelig å si om jeg vil være med. Vet ikke helt hvilket nivå jeg/du/dere er på.... :wink: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 ****. må man ha internett? da kan jeg ikke være med. jeg har wap. eeeh.. men ut2003 hakker litt når jeg spiller over wap. eeeh.. kanskje jeg ikke har bra nok skjermkort i mobilen min? skulle gjerne hjulpet det, men som sagt.. jeg har ikke internett. og de botene jeg spiller mot. de liker ikke klaner. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 De som lurer på hvor god clan jeg mener kan møte meg på UT nettet (vanlig UT) muligens UT2 senere! Virker som det er få i Norge som spiller UT aktivt! Mvh, Stian a.k.a Sargent Fire (going to oslo-lan :smile:) Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Er det noen som spiller UT aktivt kontakt meg på mail så kan vi møtes på nettet å spille, muligens starte/bli med i en clan! Mvh, Stian Sargent Fire (going to Oslo-Lan :smile:) Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Kutt ut bumping og rekruttering av folk til klaner her på forumet. Hvis du vil ha gode spillere, finner du dem i spillet. Kan ikke skjønne hvorfor dette forumet skal brukes som rekruttering framfor å finne gode folk i selve spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg