Disippel i lære Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ja, titelen sier vel alt, men eg irriterast av smell ifra SUB-en min. Disse auker i styrke etterkvart som eg skrur opp forsterkaren, men det er SÅÅÅ irriterende å høre på, idè på kva eg kan gjere? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Kjøp deg en ny, skjermet sub. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Kjøp deg en ny, skjermet sub. 5657156[/snapback] Det kan jo være forsterkeren likesågodt da ? trådstarter, åssen forsterker & sub har du ? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Tror vi trenger litt mer info her. Skjer det når du SKRUR på volumknappen? I såfall kan det være støv i potmeteret (volumknappen). Hvis det smeller når du spiller musikk (smeller når bassen "dunker") så er det mye trolig signal/forsterker/sub som klipper. Er det fra uansett kilde? "Kjøpe ny, skjermet sub"? Kan du forklare den litt nermere? Er langt ifra med. Endret 24. februar 2006 av JKJK Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Er litt gammel tråd, men uansett: Problemet er at når sub-en står på smell den med jamne mellomrom, samme hva som er tilkoblet. Det sjer tom. viss jeg ikkje kobler den til noko i det heile tatt. Styrken på "Smella" kan jeg regulere med volumknappen (pot.meteret), men viss eg skrur ned den, da forsvinn jo bassen i musikken også, så det er uaktuelt. Min sub er eit 5.1 annlegg fra thrust -Thrust Soundwave 2000P 5.1 Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 høres nesten ut som en kondensator som lader seg ut ved jevne mellomrom eller noe slikt. dette er reklamasjons sak etter min mening. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 vel som stoffi sa så er det nok en kondensator, vil anbefale deg å klage og ikke be om samme anlegg igjen! se heller på noe fra creative/logitech har selv logitech z-5500 og det er sykt rått! Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Hvor lang er reklamasjonstiden, har hatt annlegget i 1,5 år nå... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Forbrukskjøpsloven sier at reklamasjonstiden er tidsrommet varen er laget for å vare i, altså tidsrommet man forventer at varen skal virke. Jeg mener at et anlegg bør holde i MINST 5 år, så gå og reklamer du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå