Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hjelp..pcen rebooter ved loading av XP

Anbefalte innlegg

pcen til en kamerat av meg har problemer med å boote windows, under loading av xp reeboter den uten noe forvarsel.

har prøvd å resette bios, endre oppstartsrekkefølge.

når vi kjører safe mode får vi feilmeldingen:

d347.bus

hva kan være feil?

takk på forhånd:)

den fungerte før dette skjedde...så hva som er galt vet vi ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Restarter automatisk muligens på grunn av blåskjerm... Du kan prøve å deaktivere automatisk restart ved systemfeil (trykk F8 før den prøver å starte Windows), og si hva som står i feilmeldinga (hvis det dukker opp noen feilmelding eller blåskjerm da)...

Lenke til kommentar

hmm...ja skal prøve det

den loader en stund og så bare restarter den..

men den fant heller ikke xp cden da når jeg satte den inn..dvd rommen og cd brenner er der.

kan ha noe med at det ikke er noe på cden?

Endret av Northcity
Lenke til kommentar

du trenger ikke og reinnstalere xp. Jeg fikset akuratt det samme til broren min ... det jeg gjorde: satt inn xp cd`n så den fikk boote så dær du kan velge om du vill innstalere xp elr reparere xp velger du reparere så kommer opp en dos lignende greier på skjermen ( vet ikke helt hva det heter men det er bare teks ikke graffik) så skriver du Help , så kommer alle komandoene du kan gjøre så velger du skjekk hdd , når det er ferdig ( der skal det da komme opp feil i din sammenheng ) så tar du reparet hdd så latt du den stå og når den er ferdig så restart og ta ut cd og NÅ MÅ DU KJØRE I SAFE-MODE den første gangen så den får slått seg av orntelig ..

-DjgunnaH :)

(P.s feilen hær skyldes at du har restarta den eller slått den uten og slå av på normal måte med xp ... skjer ikke offte men skjer viss du gjør det mens oprativ sys disk står og tenker elns...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...