Xaero Chief Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg må si at Halo 2 via live er noe av det tøffeste jeg har spillt(sier ikke at det er det beste) Men den følelsen man får når man har en fullastet warthog og man kjemper for å ta ut den blåe basen. Så roper han som sitter i førersetet "Hopp ut!! Kom deg inn å ta det H... Flagget;). Og du der i Turreten drep han sniperen i tårnet" Den følelsen der skal det mye til for å slå! Så når du endelig har fått i det flagget og du løper ut av basen deres, ser du at Warthogen er blåst i fillebiter!! Åhhh.. Jeg gleder meg til vinterferien.. For da ska d spællast! Er det bare meg eller er det flere som skal spille bort vinterferien?? Bare lurer Xaero Chief (gamertag live) Lenke til kommentar
barvini Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Er ikke mye som slår Halo 2 på live nei. Spiller det mye enda jeg. Men har dessverre ingen vinterferie. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Har ikke spilt Halo2 på en stund, men ble litt gira når jeg leste det du skreiv nå Vinterferien, eller "studieuka" som de kaller det, skal absolutt spilles bort ja! Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Halo2 er det klart beste spillet på LIVE men etter jeg kjøpte 360 så har det kun blitt call of duty2 og Ridge Racer6 online. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Er ikke så kjempe fan av Halo2, men Forza derimot. Skal nok klare å spille litt. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Warthogen kommer høyt på lista over feteste kjøretøy i spill noensinne. Jeg vil ha Halo 2 på pc. NÅ!! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Warthogen kommer høyt på lista over feteste kjøretøy i spill noensinne. Jeg vil ha Halo 2 på pc. NÅ!! 5655854[/snapback] Jeg vil heller ha HALO3 på 360 jeg Åja, HALO2 på Live er utrolig artig! Er så genialt mange gametypes der... Bungie skal ha ros for den absolutt beste Live delen noen sinne etter min mening Lenke til kommentar
GaboonViper Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Helt enig i disse postene! synes enda at Halo 2 er det mest underholdene spillet jeg har. ikke mye slår det online, nei . er det bare meg, eller er det utrolig lite i spillverdenen som slår følelsen når du har spilt en veeldig bra runde i deathmatch, og beskjeden "KILLTACULAR!" blir ropt ut. har fått den en del ganger, å det e *vanskeli* å prestere å drepe 4 (eller 5?) personer kort tid etter hverandre. (har forresten klart 5 noen ganger også, DA blir man gira) helt syk følelse, hehe Jeg HÅPER Halo 3 online vil ta denne følelsen og ta den til et nytt nivå, men det må de jobbe hardt med å oppnå. Men det gjør de jo . Jeg er i tillegg så ufattelig lettet for at de sa at det spillet ikke skal rushes på noen måte. det verste jeg vet er når et spill som kunne vert så mye bedre, men det ble ikke det pga. rushing. Og samtidig som Warthog'en er ufattelig kul å bruke når man får det til, vil jeg påstå det ikke er så smart valg å bruke den på ca. 90% av kartene. Dette er på grunn at sårbarheten pga. homing muligheten på rakettkasteren. et par sekunder (max), fienden får killtacular, og 4 irriterte spillere må prøve på nytt . rent taktisk sett vil jeg påstå en warthog ofte ikke er veien å gå, men den blir smartere og smartere å bruke ettersom antal plasser å gjemme seg på blir flere og flere. et velkjent map som "Coagulation" er egentlig ikke en bra plass og ha warthog på vil jeg påstå. Rakettkasteren er i midten av banen, og bare derfra, har man god sikt over mesteparten av kartet, eller så går man inn til fjellveggen, og får noe dårligere sikt, men fordelen av bakholdsposisjon når en uvitende warthog kommer stappet med målskiver. Ikke forstå meg feil, følelsen av å utføre et overaskelsesangrep på fienden med en warthog, for så å trekke ut med den etterpå, gir en følelse av å ha klart noe vanskelig, på en utrolig kul måte. hehe. Warthogen blir best brukt når den blir brukt til rushing, i min mening. Endret 24. februar 2006 av GaboonViper Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 er det bare meg, eller er det utrolig lite i spillverdenen som slår følelsen når du har spilt en veeldig bra runde i deathmatch, og beskjeden "KILLTACULAR!" blir ropt ut. 5657117[/snapback] Er ikke mye som slår det nei! Skjer ikke akkurat ofte, men når det skjer er det sinnsykt artig! Lenke til kommentar
3000 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 har bare klart tripple kill eg hehe men halo2 er et utrolig fett spill live! det spillet eg bruker desidert mest tid på når eg er online, nfs most wanted kommer på en fin andre plass, kryddret med litt pgr3 i ny og ne Lenke til kommentar
Xaero Chief Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Og så etter en vunnet kamp.. Så ypper man til bråk etter kampen.. Da man ser resultater o.l;) Da får man en skikkeli god følelse inni seg;) Lenke til kommentar
GaboonViper Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 har bare klart tripple kill eg hehe men halo2 er et utrolig fett spill live! det spillet eg bruker desidert mest tid på når eg er online, nfs most wanted kommer på en fin andre plass, kryddret med litt pgr3 i ny og ne 5658187[/snapback] Hehe, det skjer ikke så altfor ofte her heller, nei:P husker en gang best av alle, kommer aldri til å glemme det. Jeg spilte mot spillere som ikke var noober, men merkbar dårligere enn meg. Jeg overaska alle 4 av de alene, og fikk skada de me en overaskelsesgranat, før jeg ble jagd runt eg hjørne. Som et halveis desperat forsøk på å stoppe dem fra å forfølge meg, kastet jeg en granat så den traff veggen på andre siden, og spratt rundt hjørnet jeg viste de sto bak. På grunn av den lange gangen, sto de nokså tett. jeg hørte ett smell, og "Killtacular!!". jeg hadde drept 4 personer med ÈN granat ^_^. fy søren så jeg lo:P sånne øyeblikk som ingen spill har sklart å slått enda ^_^ Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Har klart a knerte minst 6 på rad, da vant jeg kampen også, jeg EIDE. Men så er det andre ganger hvor jeg blir knust noe så grenseløst... :!: Selv liker jeg Forza. Pleier å kjøre med noen Svensker. Vi har selvfølgelig en klan, den heter Zatzy.com, og den lille "tagen" ved navnet lyder: STCC, som betyr Swedish Touring Car Championship. Vi kjører A klasse biler, men med spesifike installasjoner. Fordømt morro. Endret 25. februar 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Helt enig i disse postene! synes enda at Halo 2 er det mest underholdene spillet jeg har. ikke mye slår det online, nei . er det bare meg, eller er det utrolig lite i spillverdenen som slår følelsen når du har spilt en veeldig bra runde i deathmatch, og beskjeden "KILLTACULAR!" blir ropt ut. har fått den en del ganger, å det e *vanskeli* å prestere å drepe 4 (eller 5?) personer kort tid etter hverandre. (har forresten klart 5 noen ganger også, DA blir man gira) helt syk følelse, hehe Jeg HÅPER Halo 3 online vil ta denne følelsen og ta den til et nytt nivå, men det må de jobbe hardt med å oppnå. Men det gjør de jo . Jeg er i tillegg så ufattelig lettet for at de sa at det spillet ikke skal rushes på noen måte. det verste jeg vet er når et spill som kunne vert så mye bedre, men det ble ikke det pga. rushing. Og samtidig som Warthog'en er ufattelig kul å bruke når man får det til, vil jeg påstå det ikke er så smart valg å bruke den på ca. 90% av kartene. Dette er på grunn at sårbarheten pga. homing muligheten på rakettkasteren. et par sekunder (max), fienden får killtacular, og 4 irriterte spillere må prøve på nytt . rent taktisk sett vil jeg påstå en warthog ofte ikke er veien å gå, men den blir smartere og smartere å bruke ettersom antal plasser å gjemme seg på blir flere og flere. et velkjent map som "Coagulation" er egentlig ikke en bra plass og ha warthog på vil jeg påstå. Rakettkasteren er i midten av banen, og bare derfra, har man god sikt over mesteparten av kartet, eller så går man inn til fjellveggen, og får noe dårligere sikt, men fordelen av bakholdsposisjon når en uvitende warthog kommer stappet med målskiver. Ikke forstå meg feil, følelsen av å utføre et overaskelsesangrep på fienden med en warthog, for så å trekke ut med den etterpå, gir en følelse av å ha klart noe vanskelig, på en utrolig kul måte. hehe. Warthogen blir best brukt når den blir brukt til rushing, i min mening. 5657117[/snapback] Eller unfreaking belivibal(k20 kills uten og dø sikkert). På en no-shield type? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå