Jarek Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) God kveld god kveld, kom til å tenke på en tegnefilm eg så når eg var mindre. Tror det var en japansk tegnefilm som handlet om noen hunder (akita hunder?) som ble trent opp til å beskytte noen folk fra noen "uvanlige" bjørner som bodde i skjul i skogen/fjellene. Skulle gjerne sett litt på denne igjen, men husker ikke navnet på den. Noen der ute som gjør det kanskje? Takker for svar, -Jar EDIT: Etter mye leiting, fant eg svaret (hos Wikipedia faktisk); Ginga: Nagareboshi Gin, eller "Silver Fang" Endret 23. februar 2006 av Jarek Lenke til kommentar
steffler Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 God kveld god kveld, kom til å tenke på en tegnefilm eg så når eg var mindre. Tror det var en japansk tegnefilm som handlet om noen hunder (akita hunder?) som ble trent opp til å beskytte noen folk fra noen "uvanlige" bjørner som bodde i skjul i skogen/fjellene. Skulle gjerne sett litt på denne igjen, men husker ikke navnet på den. Noen der ute som gjør det kanskje? Takker for svar, -Jar EDIT: Etter mye leiting, fant eg svaret (hos Wikipedia faktisk); Ginga: Nagareboshi Gin, eller "Silver Fang" 5654293[/snapback] hehe, jeg er ikke helt sikker men jeg tror det heter SILVER FANG, der er det store bjørner som bor i fjellet som angriper(hvis jeg ikke husker rett så er det en sølv hund(valp som er hovedrollen). men jeg tror ikke den er fra japan! :!: :!: Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvis du er interessert, så har det kommet en oppfølger til den serien, som heter Ginga Densetsu Weed. Den går i disse dager, og blir tekstet av div. grupper. Har ikke sett den selv forsåvidt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Ja! husker denne serien, så selv på denne når jeg var mindre, dette må garantert ses igjen Hadde helt glemt dette, men med en gang jeg leste trådstarter sin post begynte det å komme tilbake noen gode minner. Endret 8. april 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Amento Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 å! Dem serien husker jeg! Så den mye da jeg var mindre jeg også... Dog det var egentlig ikke en barneserie... Mye blod etc. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Care Bears? *14 tegn* Endret 9. april 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå