lehaug Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Er det noen andre som sliter med den femte kjempen på Shadow of the Colossus? *Spoileradvarsel* Jeg vet hvordan jeg skal ta ham, nesten, men problemet er at etter jeg har stikki i begge vingene, og mange ganger bakerst på halen, så har han igjen ca. 1% liv, og det virker ikke som det er flere plasser å stikke.. har falt av og kommer meg opp igjen ca. hundre ganger nå, men finner ikke no flere vital points. noen som har tatt den, og kan hjelpe? //Lars Erik Lenke til kommentar
redflame Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Er det noen andre som sliter med den femte kjempen på Shadow of the Colossus? *Spoileradvarsel* Jeg vet hvordan jeg skal ta ham, nesten, men problemet er at etter jeg har stikki i begge vingene, og mange ganger bakerst på halen, så har han igjen ca. 1% liv, og det virker ikke som det er flere plasser å stikke.. har falt av og kommer meg opp igjen ca. hundre ganger nå, men finner ikke no flere vital points. noen som har tatt den, og kan hjelpe? //Lars Erik 5654292[/snapback] høres ut som et klikk i spillet, det var bare de 3 stedene jeg stakk han. Prøv og load og start på nytt Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Samme her. Bak og på begge vingene. That's it. Lenke til kommentar
lehaug Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Samma driten skjedde jaggu meg igjen.. barf så kjett. Ingen andre som har opplevd det? Det er så vidt det lyser i halen fortsatt, men har jo stikki der kanskje 20 ganger, skjer nada. HAT, jeg som digga det spillet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå