spong Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 hei! har nettopp kjøpt meg ny mobil, samsung d600e , og til denne skulle jeg gjerne ha hatt et minnekort, siden internminnet er litt for lite etter min smak. tenker at det 1 gb minnekort ville vært veldig praktisk, siden mobilen både er en mp3-spiller og et kamera... så da lurer jeg på: hva er den billigste plassen på nettet (eller butikk) man får kjøpt et 1042 mb transflash/microsd? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Prøv HWs prisguide! Den kan være til stor hjelp, og husk siden minnekortet er veldig lite kan det være mye å spare ved å sende det som brev. Lenke til kommentar
spong Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 har sett i prisguiden, men det er ikke større minnekort enn 256mb der, og det er litt lite... noen bedre enn dette:transflash 1024? her går det og an å bestille som brev... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 God pris det, tror ikke du kommer til å finne den nevneverdig billigere. Hvis du orker bruke tid på å spare 25 kroner, så kanskje, men tid er jo penger det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå