kaaasen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Jeg regner med at dere fotballhaterene ser frem til sommeren? Hva sa dere? Vet dere ikke at det er VM? En hel mnd med fotball i beste sendetid - 64 kamper iløpet av en mnd. Aaaah, herlig! Må si at Viasat har blitt _veldig_ gode med tanke på fotballsendinger. Utrolig kjekt å kunne velge mellom 4/8 forskjellige kamper live (tenker da på CL). Halelulja! edit: Og hvordan i all verden kan dere unngå å vite at det går fotball på TV3 fra rundt klokka sju på tirsdager og onsdager? Det er jo Champions League gutter. Det er vel faktisk så mye som 1/6 av hele verden som ser finalen hvis jeg ikke tar helt feil. Endret 24. februar 2006 av Complexion Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Complexion, ser du mye på TV? Jeg ante ikke at det gikk _så_ mye fotball.... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 edit: Og hvordan i all verden kan dere unngå å vite at det går fotball på TV3 fra rundt klokka sju på tirsdager og onsdager? Det er jo Champions League gutter. Det er vel faktisk så mye som 1/6 av hele verden som ser finalen hvis jeg ikke tar helt feil. 5659038[/snapback] Det er vel 20.30 sendingane startar, og denne gongen var det heller ikkje snakk om Champions League. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Eg er fra bergen og eg ler høyt og smiler når eg leser at brann tapte en kamp! hater fotball og hater fotballaper. kanskje hvis brann klarer å tape 50kamper på rad kanskje da vil de legge ned klubben! værsåsnill! samme med OL, så utrolig kjedelig. Mer interresant å se vann dryppe fra en kran i 2 timer. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Er enig med deg. Det finnes jo nok av sportkanaler hvor disse kampene kan sendes. Liker ikke å gå glipp av Simpsons Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg regner med at dere fotballhaterene ser frem til sommeren? Hva sa dere? Vet dere ikke at det er VM? En hel mnd med fotball i beste sendetid - 64 kamper iløpet av en mnd. Aaaah, herlig! Må si at Viasat har blitt _veldig_ gode med tanke på fotballsendinger. Utrolig kjekt å kunne velge mellom 4/8 forskjellige kamper live (tenker da på CL). Halelulja! edit: Og hvordan i all verden kan dere unngå å vite at det går fotball på TV3 fra rundt klokka sju på tirsdager og onsdager? Det er jo Champions League gutter. Det er vel faktisk så mye som 1/6 av hele verden som ser finalen hvis jeg ikke tar helt feil. 5659038[/snapback] Sånne som deg bør lynsjes Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Complexion, ser du mye på TV? Jeg ante ikke at det gikk _så_ mye fotball.... 5659236[/snapback] Jeg har fått med meg samtlige VM og EM-kamper siden 1998, for å si det på den måneden. Noen ganger må jeg ty til repriser, men det er jo helt kurrant det også. Fotball er fotball, og bør nytes. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Complexion, ser du mye på TV? Jeg ante ikke at det gikk _så_ mye fotball.... 5659236[/snapback] Jeg har fått med meg samtlige VM og EM-kamper siden 1998, for å si det på den måneden. Noen ganger må jeg ty til repriser, men det er jo helt kurrant det også. Fotball er fotball, og bør nytes. 5660556[/snapback] Må spørre deg om en ting... Lurer litt på hva sånne hardbarka fotball entusiaster ser i fotball? For oss som ikke er så glade for det går det mest i at vi ser på det som en gjeng med tullinger som løper rundt på banen og klør seg i hue mens de ser etter den lille ballen.. Bare lurer liksom Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Det er nørder som sier at fotball er tull. Er for faen bedre enn å sitte på dataen hele tiden å spille cs. geeeeeeeeeeeeeks Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Det er nørder som sier at fotball er tull. Er for faen bedre enn å sitte på dataen hele tiden å spille cs. geeeeeeeeeeeeeks 5660632[/snapback] Kan gjøre ørten andre ting enn å spille data da, tulling.... Endret 24. februar 2006 av hansakebab Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) "men det er bare et tidsspørsmål før curling blir den nye folkesporten!" riiight..! tror faktisk ikke det finnes et land som har curling som "landsporten"..! Syns det er litt rart av noen av dere og whine over at simpsons blir kutta ut.. ehh, hvor mange ganger hver uke sendes simpsons? har dere tv3, har dere sikkert Ztv ogsaa! gaar en del simpsons der.. Elsker Simpsons jeg ogsaa, bare saa det er sagt ! Endret 24. februar 2006 av anietsoj Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 "men det er bare et tidsspørsmål før curling blir den nye folkesporten!" riiight..! tror faktisk ikke det finnes et land som har curling som "landsporten"..! Syns det er litt rart av noen av dere og whine over at simpsons blir kutta ut.. ehh, hvor mange ganger hver uke sendes simpsons? har dere tv3, har dere sikkert Ztv ogsaa! gaar en del simpsons der.. Elsker Simpsons jeg ogsaa, bare saa det er sagt ! 5660699[/snapback] Har du hørt om en nasjon som heter Canada? De har sånn 70.000 curling lag osv osv.. Tror de to hovedsportene der er: 1. Ishockey 2. Curlig Eller omvendt Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Eg er fra bergen og eg ler høyt og smiler når eg leser at brann tapte en kamp! hater fotball og hater fotballaper. kanskje hvis brann klarer å tape 50kamper på rad kanskje da vil de legge ned klubben! værsåsnill! samme med OL, så utrolig kjedelig. Mer interresant å se vann dryppe fra en kran i 2 timer. 5659926[/snapback] Jeg sier; skaff deg et liv! Skjønner ikke hva folk har imot sport Men det kommer ikke akkurat som noe sjokk at man finner slike tråder på dette forumet Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 "Men det kommer ikke akkurat som noe sjokk at man finner slike tråder på dette forumet ikke akkurat! 'hostdatageekshost' hansakebab, mener du virkelig at curling er saa mye mer spennende enn fotball? oo, noen folk som sender en kule bortover isen.. lurer paa aaseen noen fikk den ideen jeg! Lenke til kommentar
boen00 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Fotball er verdens beste sport! Både som spiller, og foran TVen! Dere som ikke liker sport i det hele tatt, er noen late pc-geeks som ikke orker å trene, kanskje for dårlig utgangspunkt? Deres egen feil, mesteparten i alle fall... Slik er det bare..! Endret 24. februar 2006 av boen00 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Complexion, ser du mye på TV? Jeg ante ikke at det gikk _så_ mye fotball.... 5659236[/snapback] Jeg har fått med meg samtlige VM og EM-kamper siden 1998, for å si det på den måneden. Noen ganger må jeg ty til repriser, men det er jo helt kurrant det også. Fotball er fotball, og bør nytes. 5660556[/snapback] Må spørre deg om en ting... Lurer litt på hva sånne hardbarka fotball entusiaster ser i fotball? For oss som ikke er så glade for det går det mest i at vi ser på det som en gjeng med tullinger som løper rundt på banen og klør seg i hue mens de ser etter den lille ballen.. Bare lurer liksom 5660586[/snapback] Det er vel det atletiske som er spennende vil jeg si. Fotball er stort sett morsomt uansett, men på høyt nivå er det jo selvsagt enda mer spennende. Godt trente gutter som spiller fotball på et høyt nivå. Det er egentlig vanskelig å si akkurat hva som er så veldig morsomt med det, siden det er så mye. Spenningen er jo alltid der, og man har som oftest alltid en liten favoritt. I tillegg er det så mye rart som kan hende. Fotballen er rund, og det er vel kanskje det aller viktigste. Innimellom skjer ting som sender sjokkbølger gjennom verden, og det er alltid herlig. Ellers har det vel kanskje med interessen også. Vi som har spilt fotball/spiller fotball synes jo selvsagt at det er morsomt. Som sagt, jeg kan egentlig ikke forklare det. Fotball er bare rett og slett veldig morsomt, spennende og... enda mer spennende. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 eg har ikke fått med meg ett eneste resultat på så lenge jeg kan huske. 5658951[/snapback] Kanskje noe med at du ikke har interesse for fotball å gjøre også? Er ikke vits i kverulere på det, er det en stor fotball kamp på tv, så står resultatene klint utover førstesia dagen etter, det gjør ikke slutten av en simpson episode... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg regner med at dere fotballhaterene ser frem til sommeren? Hva sa dere? Vet dere ikke at det er VM? En hel mnd med fotball i beste sendetid - 64 kamper iløpet av en mnd. Aaaah, herlig! Må si at Viasat har blitt _veldig_ gode med tanke på fotballsendinger. Utrolig kjekt å kunne velge mellom 4/8 forskjellige kamper live (tenker da på CL). Halelulja! edit: Og hvordan i all verden kan dere unngå å vite at det går fotball på TV3 fra rundt klokka sju på tirsdager og onsdager? Det er jo Champions League gutter. Det er vel faktisk så mye som 1/6 av hele verden som ser finalen hvis jeg ikke tar helt feil. 5659038[/snapback] amen..gleder meg som en unge... Vurderer faktisk å dra ned til tyskland! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Det er nørder som sier at fotball er tull. Er for faen bedre enn å sitte på dataen hele tiden å spille cs. geeeeeeeeeeeeeks 5660632[/snapback] Det er ikke slik at man enten er sportsidiot eller CS-14izz. Et hvert argument for reprise (eller fjerning) av fotballkampen slik at den ikke ødelegger for mer interessante programmer preller av flere fotballentusiaster som vann på gåsa, selv om hver kamp kun hanlder om en gjeng med svette karer som løper etter en oppblåst lærkule for så å sparke den i et nett. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 hansakebab, mener du virkelig at curling er saa mye mer spennende enn fotball? oo, noen folk som sender en kule bortover isen.. lurer paa aaseen noen fikk den ideen jeg! 5660751[/snapback] Les posten min EN gang til!! Altså.... Er det så mye bedre å se en gjeng med tomser som tjener alt for mye penger løpe rundt på en bane og sparke etter en liten dum rund ball? Og er man heldig så legger de seg i bakken og begynner å sippe bare pga en dytta dem? jeez, se heller på sport som Motorcross, MotoGp eller FMX der det er reel action ikke sånn pingle sport som fotball... Skjønner ikke hva som er så "kult" med å se på det ass.... Greit nok så får man litt spenning ut av det ved å tippe osv, men ellers? Kan ikke få noe mer kjedlig å se på.. eller jo.. Opera må slå det, definitivt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå