Gå til innhold

Nå er jeg lei av all fotballen...

Dragon Hunter

Anbefalte innlegg

Skrudde på TV-en i dag, og skulle slappe av. Så oppdager jeg til min store skuffelse: En fotballkamp i stedet for The Simpsons! Det er greit nok at det sendes fotball på TV (selv om det kun handler om noen karer som springer etter en oppblåst lærkule), men at det sendes i stedet for The Simpsons er forkastelig! Hvorfor kan ikke fotballen avbryte serier som ingen ser på? (Hint: 90-talls situasjonskomedier som sendes på ettermiddagen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Simpsons kan sees i reprise, det kan ikke fotballkampen ;)

5654066[/snapback]

Tullprat, man kan da like fint se en fotballkamp i reprise som man kan se en Simpsons-episode i reprise. Ser ikke forskjellen der altså. Man kan fint holde seg borte fra resultatet slik at man ikke vet det før man har sett kampen selv. Dessuten er jo fotball kjedelig... samme grønne matta med folk som springer rundt forbi og sparker på en ball. I Simpsons er det i alle fall mye variasjon! :)

Lenke til kommentar

Herregud jeg er så lei fotball! Greit at det er endel som liker fotball, men det er nå ALT for mye å hamre ut 6-7 kamper i uken i beste sendetid på kanaler som ikke egentlig er sportskanaler når man har egne kanaler for sport, som eurosport og sportN.

Utenom OL ville ingen finne på å sende et langrennsløp klokken 6 på en ettermiddag på tv3, og ytterst sjelden andre populære sporter som håndball og basket, det er bare i spesielle tilfeller at slike kamper faktisk TV-sendes på normale kanaler. Men den forbaska fotballen skal vi tvangsfores med uken rundt, det er latterlig!

Stapp alle fotballkampene på en egen kanal og slutt å presse ut andre programmer for sportsarrengement som har ytterst liten konsekvens og holder ytterst liten interesse hos 90% av seerene.

Selvfølgelig kan kamper som CL finale, tippeliga kamper og EM/VM osv sendes, men å sende kamp på kamp med utenlandsk fotball uten betydning er bare irriterende for det store flertallet av seere.

Lenke til kommentar
Herregud jeg er så lei fotball! Greit at det er endel som liker fotball, men det er nå ALT for mye å hamre ut 6-7 kamper i uken i beste sendetid på kanaler som ikke egentlig er sportskanaler når man har egne kanaler for sport, som eurosport og sportN.

Utenom OL ville ingen finne på å sende et langrennsløp klokken 6 på en ettermiddag på tv3, og ytterst sjelden andre populære sporter som håndball og basket, det er bare i spesielle tilfeller at slike kamper faktisk TV-sendes på normale kanaler. Men den forbaska fotballen skal vi tvangsfores med uken rundt, det er latterlig!

Stapp alle fotballkampene på en egen kanal og slutt å presse ut andre programmer for sportsarrengement som har ytterst liten konsekvens og holder ytterst liten interesse hos 90% av seerene.

5654176[/snapback]

Amen! Fotball er verdens trøtteste sport.

Hiv hele dritten i en kanal for seg selv! :w00t:

Lenke til kommentar
Takk Sir Winston :)

Som sagt, fotball er en meget spennende sport under de rette omgivelsene. Jeg kan også føye til at fotball er spennende når man holder med et av lagene som spiller :)

5654221[/snapback]

Ja helt enig :)

Det er også koselig å sitte noen kammerater sammen, ta et par øl og se på en fotballkamp... og når vi atpåtil har betta, så er det jo reine lørdagskvelden for meg hvertfall :p

Sosialt, man kan sitte å banne og sverte og diskutere ting om kampen :p Det er jo også morro for meg, hehe

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar

Hvor finner man disse kanalene? :dribble:

Haha, der sa du det. Fotball er norges og verdens største sport.

Vil du ta på deg ansvaret å opprette en slik kanal. Konsesjoner til ca 100 mrd. :)

Lenke til kommentar

Er så enig i at fotball er no dritt..

Lurer på hvor mange ganger jeg har poppa litt popcorn, funnet chips og dip, og noen liter cola for å kose meg med tv'en og se på noe, så begynner plutselig fotball isted!

Er så jævla sykt!

Hva er spennende med fotball i hele tatt?

Noen homser som løper etter en ball fordi de ikke har noen baller selv?

Brenn fotballen, og heller send mer Simpsons og andre fornuftige ting!

Lenke til kommentar

Altså, jeg kan skjønne at det kan være "spennende" å bette og alt det der...

Men hva er så jævlig morsomt ved fotball?

Du ser bare noen voksne folk løpe etter en liten ball på en grønn gressmatte i 90minutter og er man heldig er det noen som legger seg ned og begynner å sippe bare pga en fyr dytta'n?

Lenke til kommentar
Er så enig i at fotball er no dritt..

Lurer på hvor mange ganger jeg har poppa litt popcorn, funnet chips og dip, og noen liter cola for å kose meg med tv'en og se på noe, så begynner plutselig fotball isted!

Er så jævla sykt!

Hva er spennende med fotball i hele tatt?

Noen homser som løper etter en ball fordi de ikke har noen baller selv?

Brenn fotballen, og heller send mer Simpsons og andre fornuftige ting!

5654427[/snapback]

Ja, de er noen svette fløtepuser hele gjengen. Men det er ikke det fotball er snakk om. For meg så er det spenning og penger.

Altså det er spennende fordi det er penger på spill.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...