regeli Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg tenkte at jeg skulle ha ny mobil nå, har hatt en SE T630 en stund nå. Såg på SE W800i og tenkte den ville vært yppelig for meg siden jeg sitter så mye på toget (sover for det meste der da nå). Men så har jeg hørt rykter om W810i, er det verdt å vente på den? Tror ikke jeg har brukt for EDGE, men USB2 er da en fordel når w800i ikke har det. Er det verdt å vente? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Siden W810i ikke er gitt ut ennå, og du må sannsynligvis vente noe på den, ville jeg gått for W800i. Walkmanmobilen, den første sådan, er en meget god mobil hva gjelder lyd (mp3spiller og radio) i tillegg til å ha et meget godt kamera hva gjelder mobiltelefon. I tillegg til at størrelsen er liten og kompakt, hva mer trenger du? Når det gjelder overføringshastighet, har jeg ett 1 GB minnekort i min mobil, og jeg pleier aldri å stresse med at det tar lang tid å overføre. Det kunne så klart vært raskere, men whats the rush? Lenke til kommentar
regeli Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Da stikker jeg en tur til Elkjøp og kjøper W800i for 1600kr med Djuice NonStop Viss ingen har noe å føye til? Men skal vente til tirsdag pga. da skal SE lansere flere nye mobiler har jeg hørt Endret 23. februar 2006 av regeli Lenke til kommentar
regeli Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Går det an å høre på musikk mens man skriver sms eller gjør andre ting på den? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Telefonene som lanseres nå om dagen er jo ikke i butikken på en stund. Dessuten er jo w800 temmelig prisgunstig nå. Hvis overføringshastigheten bekymrer deg, finnes det jo alltids minnekortlesere. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Det går fint an å skrive sms mens man lytter til radio. Denne funksjonen liker jeg godt. Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Bare å minimere mp3 spilleren det, så kan du gjøre hva du vil på mobilen, mens du hører på musikk/radio. Så kan du ta den fram igjen når du er ferdig med det du skal gjøre på mobilen. Funker helt fint på K750i iallefall. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) W800i er et ypperlig valg Du kommer til å bli svært fornøyd med den.. Og det er nok ikke noen vits i å vente på presselanseringen på Tirsdag, som sagt før.. Det tar en stund før de faktisk kommer .. EDIT: Om du har minnekortleser innebygd i PC'en, så følger det med ting med mobilen som gjør at du kan bruke den Det går svært raskt. Endret 25. februar 2006 av Markaren Lenke til kommentar
Sharp Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ser W810i ikke var en av mobilene som ble lansert i dag. Betyr det at den ikke kommer en etterfølger til W800i i denne omgang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå