Gå til innhold

SE W800i et bra valg?

regeli

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte at jeg skulle ha ny mobil nå, har hatt en SE T630 en stund nå.

Såg på SE W800i og tenkte den ville vært yppelig for meg siden jeg sitter så mye på toget (sover for det meste der da nå).

Men så har jeg hørt rykter om W810i, er det verdt å vente på den?

Tror ikke jeg har brukt for EDGE, men USB2 er da en fordel når w800i ikke har det.

Er det verdt å vente?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden W810i ikke er gitt ut ennå, og du må sannsynligvis vente noe på den, ville jeg gått for W800i.

Walkmanmobilen, den første sådan, er en meget god mobil hva gjelder lyd (mp3spiller og radio) i tillegg til å ha et meget godt kamera hva gjelder mobiltelefon.

I tillegg til at størrelsen er liten og kompakt, hva mer trenger du?

Når det gjelder overføringshastighet, har jeg ett 1 GB minnekort i min mobil, og jeg pleier aldri å stresse med at det tar lang tid å overføre. Det kunne så klart vært raskere, men whats the rush?

Lenke til kommentar

Da stikker jeg en tur til Elkjøp og kjøper W800i for 1600kr med Djuice NonStop :cool: Viss ingen har noe å føye til?

Men skal vente til tirsdag pga. da skal SE lansere flere nye mobiler har jeg hørt :hmm:

Endret av regeli
Lenke til kommentar

W800i er et ypperlig valg :) Du kommer til å bli svært fornøyd med den..

Og det er nok ikke noen vits i å vente på presselanseringen på Tirsdag, som sagt før.. Det tar en stund før de faktisk kommer ..

EDIT: Om du har minnekortleser innebygd i PC'en, så følger det med ting med mobilen som gjør at du kan bruke den :) Det går svært raskt.

Endret av Markaren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...