Allviteren Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Som emnetittel sier, skal jeg kjøpe snowboard. Dette er det første snowboardet mitt, så jeg trenger ikke noe übergreier. Har dere noen tips til hvor jeg kan kjøpe et bra nybegynner snowboard? Som ikke er overpriset Takk på forhånd! Edit: Bor i Stavanger Endret 23. februar 2006 av Allviteren Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Tja.. Hvis dere har sportshuset, så pleier jo de å ha noen fine pakketilbud for newbies.. Ellers så tror jeg en grei pakkeløsning på G-sport også ville fungert veldig bra! GLHF Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Jæujæu... Får se hva jeg finner i morgen da Lenke til kommentar
intheass Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Du er sikker på at du ikke vil ha twintip, det er jo mye kulere. Anyways, XXL Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Er du nybegynner er et komplett brett til 1500-2000 bra nok. Det første brettet bruker man til "grunnleggende trening", som svinging o.l., og da holder et såpass billig brett Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Som tidligere nevnt trenger du ikke noe dyre greier, og jeg gjør som de andre og anbefaler deg en tur til nærmeste sportsbutikk hvor du finner gode pakketilbud. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Pakketilbud på en sportsbutikk er helt kurrant ja. Bør velge en med gode snowboardsko til, thats all. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Sjekk om noen kompiser har noe å selge. Det hadde jeg gjort. Husk riktig lengde på brettet + sko som passer Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Er du nybegynner er et komplett brett til 1500-2000 bra nok. Det første brettet bruker man til "grunnleggende trening", som svinging o.l., og da holder et såpass billig brett 5655895[/snapback] Lar5, dette er veldig OT, men avataren din er det logoen til merket "Electron" (eller noe liknende)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå