weebear Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) hei. dette skjer når jeg skal scanne pcn for virus: noen som vet hva det er ? Endret 23. februar 2006 av weebear Lenke til kommentar
tukols Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Har kjørt med Norton i flere år, og den kan være problematisk en gang i mellom. Jeg går ut i fra at det er din pc, du er administrator på den, og at det er den konto du er logget på med. Hvis ovenstående er tilfelle, så er det 2 muligheter som faller meg inn. Du kan - til tross for Norton innstallert, ha fått spy eller virus på computeren, og som hindrer deg i å kjøre en skanning. Vil anbefale deg å kjøre en onlineskanning for begge deler. Er dette ikke problemet, så ville jeg avinnstallere Norton, og innstallere den på nytt. Det skjer en gang i mellem med Norton at de oppdateringene som den innstallerer ikke blir innstallert ordentlig. Så begjynner den med feilmellinger eller oppføre seg f.eks som beskrevet i ditt innlegg. Hilsen tukols Hilsen tukols Lenke til kommentar
weebear Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 tusen takk for svaret:P skal se om det funker.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Du har ikke vurdert å skaffe deg noe nyere enn Norton 2003 da? Lenke til kommentar
weebear Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Du har ikke vurdert å skaffe deg noe nyere enn Norton 2003 da? 5659288[/snapback] er dårlig med penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå