Gå til innhold

Er par spørsmål om solarium


Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heller være brun og fin med kreft, en å få kreft pga. røyk og at på til se ut som et levende lik. ;)

 

Men så er vel oddsene for å få kreft av et par ganger i solarium heller små. Får håpe huden min slekter på min mormors og pappas. Mormor har tatt sol i solarium ofte i alle år, dessuten bor hun hele sommeren på hytta kun i ført veldig lite :ermm:

Pappa er fra sør-tyskland, og er vant med mye sterkere sol enn her i norge. ;)

Lenke til kommentar
Pussies...

 

Håper dere er like standhaftige på alt annet? Som E-stoffer, fotgjengerfelt  og alt annet som kan drepe deg.

 

Kreft er fine greier det.

5660117[/snapback]

:!:

 

"Litt" OT, men la gå. Et E-stoff er ikke et skadelig stoff, det er bare et stoff som er blitt testet grundig. Med andre ord er ikke et E-stoff nødvendigvis skadelig.

Lenke til kommentar
Pussies...

 

Håper dere er like standhaftige på alt annet? Som E-stoffer, fotgjengerfelt  og alt annet som kan drepe deg.

 

Kreft er fine greier det.

5660117[/snapback]

 

Kunne ikke sagt det bedre selv. Man kan ikke gå rundt å være redd for å få en meteor i hodet! Lev livet mener nå jeg, og dere kan ikke nekte for at det ser bedre ut å være keegebrun enn nerdehvit? ;):p

Lenke til kommentar
ikke bare er det høyrisiko å ta solarium, det er dyrt, tar tid, er dritt kjedelig og er for overfladiske mennesker! there i said it.

Vil du bli brun flytt til afrika!

5660215[/snapback]

 

40 kroner for 30min med solkort er da ikke så dyrt. 30 min av livet ditt er da ikke så mye. Dritt kjedelig er det aldeles ikke, det er deilig å ligge å slappe av i solsengen, mens du hører på musikk.

Lenke til kommentar

Ingen som har nevnt noe om bruk av sunblock på føflekker, burde ikke det vært nevnt?

Alle sammen her på forumet har vel en eller annen føflekk som får deg til å klø litt i hodet, og lure på hvorfor den ikke ser ut som alle de andre føflekkene på kroppen?

... Greit nok at du kan dø av alt her i livet, men det som rammer aller hyppigst bør man være føre var på etter min mening! Bruk sunblock på føflekkene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...