^fmj Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hvorfor være brun om vinteren? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Fordi brunfarge er 1000X bedre enn hvitfarge. ^^ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 FOrdi den fjener døde hudceller, og hjelper fornyelsen av huden. 5655150[/snapback] og hva skjer om du ikke gjør dette? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Er vel noe med at om du soler de døde hudcellene mister du brunfargen fortere, fordi huden som er brun forsvinner. But, what do I know. ^^ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Er vel noe med at om du soler de døde hudcellene mister du brunfargen fortere, fordi huden som er brun forsvinner. But, what do I know. ^^ 5656771[/snapback] ok, det er jo ganske logisk, men tenkte mer på sånn til vanlig jeg... hva skjer hvis du ikke bruker diverse hudprodukter osv? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Er vel noe med at om du soler de døde hudcellene mister du brunfargen fortere, fordi huden som er brun forsvinner. But, what do I know. ^^ 5656771[/snapback] ok, det er jo ganske logisk, men tenkte mer på sånn til vanlig jeg... hva skjer hvis du ikke bruker diverse hudprodukter osv? 5656778[/snapback] Tørr, irritert hud i guess. Alle burde smøre seg inn med aloe vera innimellom, er digg Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Next to nothing vil jeg tro. Det har jo vært bevist gang på gang at diverse rynkekremer og dets like ikke har noe som helst effekt på noenting, whatsoever. Eneste jeg kan tenke meg som kan være lurt til tider er å tilføre huden fuktighet hvis det er behov for det. Soling i solarium har mange negative sider. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 ok, det er jo ganske logisk, men tenkte mer på sånn til vanlig jeg... hva skjer hvis du ikke bruker diverse hudprodukter osv? 5656778[/snapback] Åh. ^^ Der er jeg ikke sikker, og klarer ikke helt se at det er store forskjeller. Spørs vel litt på huden fra før av, om den er veldig tørr. Hudpleieprodukter er vel det meste kun for velværen ved å ha en myk og fin hud. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Next to nothing vil jeg tro. Det har jo vært bevist gang på gang at diverse rynkekremer og dets like ikke har noe som helst effekt på noenting, whatsoever. 5656786[/snapback] Er det jeg trur også, og jeg har en teori om at huden på en måte blir avhengig av det greiene der... Som jeg sa tidligere, så har jeg aldri brukt no sånt, og har aldri hatt problemer med huden Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Husk å løft skuldrene, rompa og leggene en gang inni blant. Når disse kroppsdelene ligger ned mot glasset så får ikke huden oksygen og blir ikke brun av den grunn. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Next to nothing vil jeg tro. Det har jo vært bevist gang på gang at diverse rynkekremer og dets like ikke har noe som helst effekt på noenting, whatsoever. 5656786[/snapback] Er det jeg trur også, og jeg har en teori om at huden på en måte blir avhengig av det greiene der... Som jeg sa tidligere, så har jeg aldri brukt no sånt, og har aldri hatt problemer med huden 5656810[/snapback] Det er sant, har jeg tør hud i trynet og smører inn noen uker så blir det jævligere, hvis jeg bare lar det være så blir det bedre etter dager. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 jepp, blir jo det samme som når du er tørr på leppene det..du sleiker deg rundt munnen for å fukte, og 1 minutt seinere er det like ille/værre ... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg får de helvetes hvite flekkene på ryggen. Skal følge tipset som stod på siden neste gang. Mmmmm sexeeeyyy Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 De hvite flekkene kan være pigmentflekker og det er det lite man får gjort med. Fins behandlingsmetoder though. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Noen som vet hvor ofte jeg kan sole meg i ca. 30min? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Noen som vet hvor ofte jeg kan sole meg i ca. 30min? 5658763[/snapback] 30 min er ganske lenge da.. Jeg har middels lys hud og lyst hår så jeg pleier å begynne med 10-12 minutt, og så øker jeg fra gang til gang til jeg tilslutt kan ta 20 min. Det funker helt fint for meg, men hadde aldri i værden kommet fra 30 min uten å se ut som en kokt hummer Hva slags hud har du? Uansett bør du jo begynne rolig så du slipper å bli brent Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Har aldri solt meg i 30 minutter. Du kan jo spørre de som jobber der hva de anbefaler? Starter rundt 10-15 minutter jeg, hvis jeg bruker sol. Bruker nesten bare krem, og lever på at det er tryggere. Og muligens billigere, men tørr ikke akkurat begynne å regne på det. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Har aldri solt meg i 30 minutter. Du kan jo spørre de som jobber der hva de anbefaler? Starter rundt 10-15 minutter jeg, hvis jeg bruker sol. Bruker nesten bare krem, og lever på at det er tryggere. Og muligens billigere, men tørr ikke akkurat begynne å regne på det. 5659650[/snapback] Jobber der ? På alle solariumene jeg har vært på (Kristiansund, Stavanger og Sandnes) har jeg aldri sett noen jobbe der... er vistnok en person innom en gang om dagen for å vaske gulvene og sengene ... Men det er kanskje en annen verden i Oslo Vest Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Har aldri solt meg i 30 minutter. Du kan jo spørre de som jobber der hva de anbefaler? Starter rundt 10-15 minutter jeg, hvis jeg bruker sol. Bruker nesten bare krem, og lever på at det er tryggere. Og muligens billigere, men tørr ikke akkurat begynne å regne på det. 5659650[/snapback] Jobber der ? På alle solariumene jeg har vært på (Kristiansund, Stavanger og Sandnes) har jeg aldri sett noen jobbe der... er vistnok en person innom en gang om dagen for å vaske gulvene og sengene ... Men det er kanskje en annen verden i Oslo Vest 5659745[/snapback] Det er det nok da. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Kall meg gjerne dum, teit eller hva i all verden dere vil, men jeg vil heller ha en naturlig hvitfarge nå enn å få kreft senere i livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå