alexkl Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 hei jeg var innom comfort(bade butikk), der kunne de bestille o ringer til meg, og hve ring ville koste 20kr, er det dyrt? kan jeg få det billigere et annet sted? bor i ski.. takker for svar Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Gidder ikke leite, men skjekk Claser'n eller Biltema! www.clasohlson.no www.biltema.no Spørs sikkert hvor store du vil ha de og Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Gidder ikke leite, men skjekk Claser'n eller Biltema! www.clasohlson.no www.biltema.no Spørs sikkert hvor store du vil ha de og 5659357[/snapback] jaok;) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 20kr for en O-ring er prisen jeg måtte betale hos min lokale rørlegger, men jeg har jo bare en harddisk da. De bestilte for meg og jeg fikk dem dagen etter uten problemer. Du kan jo også slenge inn et bud her: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=23...um=1&Catg=11757 Forresten så var det litt unødvendig å starte en ny tråd om dette, du kunne heller tatt det opp i "O-ring-tråden"! Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Tess har masse oringer / oring snøring Lenke til kommentar
raggabast Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 betalte 12kr pr stykk jeg hos min lokale rørlegger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå