mandela Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Hei, ønsker tips som går først og fremst på crop og etterbehandling av et bilde. Hva kan gjøres med dette (kjedelige, men jeg liker det) bildet? Tatt med canon a60 på Hvaler i fjor. Endret 23. februar 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg synes bildet er dekorativt og pent å se på, så hvorfor endre det? Du kan selvfølgelig ekperimentere med cropverktøyet for å få fram andre, spennende varianter. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Enig med skarsk. Synes det var fine former her, og jeg ville vel ikke forandre noe. Det er riktig at det ikke er spennende, men det kan ikke alle bilder være heller. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Bildet er veldig bra som det er... Jeg bare prøvde litt, som jeg altid gjør.. , men originalen er like bra... Edit : BTW - Croppet , klonet høyre nedre hjørne å litt saturation... Endret 23. februar 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Fin den også, men ikke mer spennende. Hvis du ønsker et annet uttrykk kan du jobbe litt med kontraster og levels, men jeg synes du skulle la være. Cropen var fin, dog. Det blir en smaksak til slutt. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Scorpioen84, utrolig kloningsjobb det var det hjørnet som jeg ikke var helt fornøyd med forresten. Lurte også egentlig på om det er mulig å få mer smell i fargene (spesielt av fjellet) og hvis ja, hvordan. Har liten erfaring med etterbehandling (går mye i autocontrast og autolevels her). Ellers; takk for alle tilbakemeldinger Endret 23. februar 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Mht det er jeg langt fra utlært selv, så du får bare gjøre det samme som meg: Lek med levels og kontraster i Photoshop osv. Forsøk å ikke overdrive. Du får raskt tilbakemelding her hvis du har overdrevet. Det er bare å prøve seg frem. Var en tur på stranden i dag. Jobber nå med bildene. Det er spennende å leke med de mer avanserte verktøyene, så jeg koser meg bak skjermen nå. Kanskje dere får se noen av årets første beach-photos i kveld. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Likte også bildet som det var. Men jeg tok en liten beskjering som førte til at dimmensjonene i bildet ble mer uklare og da har jeg, som du ser, lekt meg litt. Ikke lagt mye arbeid i det, men litt kjapp klipp og lim så var det gjort Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 hvem er det som går i de høye fjella ragamuffin? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 hvem er det som går i de høye fjella ragamuffin? 5655611[/snapback] Ja som du ser får den meterhøye knausen din et litt annet perspektiv her. Fra Hvaler til Nepal på 1 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå