Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvordan været er om sommeren, på tysk.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en følelse av at du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å ikke gjøre denne oppgaven selv.

5658296[/snapback]

Pøh, jeg har seks i tysk!

Nach den Sommer will die Wetter seit sehr schön im unsere Stadt. Weil viele Menschen Ferien hat, ist es weniger autos als normal, und mit das gesundheitlicher air(luft?:S). Die Sonne scheint, und ich möchte Tennis spielen mit ein Freund. Vielleicht kann wir auch baden, aber es ist so kalt im Wasser. Man müss nach eine Schwimmbad gehen. Wir freue uns sehr wenn wir haben uber zwanzig graden drausen(dobbel S - det vet jeg!).

Det var ihvertfall seks setninger, men noe sier meg at læreren din gråter om du leverer det...

Telle på fingrene, mars, april, mai og juni, fire måneder til Jocke er ferdig med tysk, og (forhåpentligvis, ingenting tyder på noe anent) går ut med en sekser!

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Jeg er halveis av det andre året jeg lærer tysk...Om det er noen feil gjør ingen verdens ting =) Det er jo gangske ''avansert'' skrevet i forhold til det jeg lærer...

PS: Jeg hater tysk =)

5659999[/snapback]

Seriøst gutten min, hadde jeg latt min mor se det der ville hun hoppet og skreket over hvor dårlig det var skrevet...

Og jeg er liksom halvt tysk... :ermm:

EDIT: Selv i niende klasse tviler jeg på at det holder til mer enn en svak firer, kanskje ikke det engang...

EDIT2: Og kjør i det minste en kritisk stavekontroll...

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...