Sitronade Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Tyskoppgave: Skal skrive hvordan været er om sommeren: Varmt, sol, lite regn osv osv. Trenger ikke være langt ikke lengere enn en 6-7 setninger, hadde satt veldig stor pris for hjelp. På forhånd takk... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Gewölkt eller noe er overskyet? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Har en følelse av at du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å ikke gjøre denne oppgaven selv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Har en følelse av at du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å ikke gjøre denne oppgaven selv. 5658296[/snapback] Pøh, jeg har seks i tysk! Nach den Sommer will die Wetter seit sehr schön im unsere Stadt. Weil viele Menschen Ferien hat, ist es weniger autos als normal, und mit das gesundheitlicher air(luft?:S). Die Sonne scheint, und ich möchte Tennis spielen mit ein Freund. Vielleicht kann wir auch baden, aber es ist so kalt im Wasser. Man müss nach eine Schwimmbad gehen. Wir freue uns sehr wenn wir haben uber zwanzig graden drausen(dobbel S - det vet jeg!). Det var ihvertfall seks setninger, men noe sier meg at læreren din gråter om du leverer det... Telle på fingrene, mars, april, mai og juni, fire måneder til Jocke er ferdig med tysk, og (forhåpentligvis, ingenting tyder på noe anent) går ut med en sekser! Endret 24. februar 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Danke! (14 tegnen, Scheise) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Danke! (14 tegnen, Scheise) 5659971[/snapback] Seriøst, ikke lever det. Det går knapt an å skrive mer feil enn det der... Stryk er nært om du leverer det drittet. Men kanskje du fikk noen ideer, er jo lov å håpe... Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg er halveis av det andre året jeg lærer tysk...Om det er noen feil gjør ingen verdens ting =) Det er jo gangske ''avansert'' skrevet i forhold til det jeg lærer... PS: Jeg hater tysk =) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Jeg er halveis av det andre året jeg lærer tysk...Om det er noen feil gjør ingen verdens ting =) Det er jo gangske ''avansert'' skrevet i forhold til det jeg lærer... PS: Jeg hater tysk =) 5659999[/snapback] Seriøst gutten min, hadde jeg latt min mor se det der ville hun hoppet og skreket over hvor dårlig det var skrevet... Og jeg er liksom halvt tysk... EDIT: Selv i niende klasse tviler jeg på at det holder til mer enn en svak firer, kanskje ikke det engang... EDIT2: Og kjør i det minste en kritisk stavekontroll... Endret 24. februar 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Ber noen se over det da(har jo en tysk vennine) *untnytte*... Og skal ikke vise det til mor Once again takk... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Ber noen se over det da(har jo en tysk vennine) *untnytte*...Og skal ikke vise det til mor Once again takk... 5660062[/snapback] Den tyske venninen vil hoppe høyt. Jaja. Men da er du "safere", men noe sier meg at det vil bli EN DEL endringer... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Gud, jeg er redd du kjører deg i grøften med det jeg skrev, men... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg skal gi deg et par setninger... resten får du gjøre selv. Im Sommer ist das Wetter in Deutschland sehr schön und angenehm....und natürlich heiß. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kan jeg få spørre hvordan det står til med oppgaven? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå