gamerman Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei Jeg trenger en RGB kabel til min Ps2 slimeline (alias Modell K) Den må ikke være for dyr , men heller ikke av billig kvalitet... Håper dere kan finne det til meg Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg vet om en kabel som er temmelig billig men samtidig kanskje også den aller beste RGB kabelen det går an å få tak i til PS2. Den heter Blaze Ultimate Scart Cable for PS2 eller noe i den turen. Jeg har den selv, og er strålende fornøyd med den. Jeg kjøpte den på grunn av at en hel masse folk på diverse forum mente et den skulle være bra, og de fikk helt rett. En butikk i UK har den, til en grei pris, ca 8 pund: http://shop.gameplay.co.uk/webstore/produc...t_cable_for_ps2 Med frakten kommer den under 200 kroners grensen, så du får ikke toll og moms på den heller. Jeg kan anbefale den kabelen på det sterkeste iallfall. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hvorfor trenger du RBG kabel?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå