Cannibal Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei, nå har jeg stridd i 2 uker for å få en hdd til å virke, men det er noe som er galt helt siden jeg kjøpte nytt hk og hdd. Jeg har windows på en sata disk, også hadde jeg windows på den andre disken min som ikke fungerer. Så jeg leverte disken til en it fyr, så han kjørte ett eller annet program så den tok bort windows men ikke filmene,musikk osv. Men når jeg starter den opp nå så står det bare "Disketten i d er inte formaterad,vil du formatere nu?" Hm, jeg har den som primary slave, og sata disken er som third master. Når jeg trykker ja på det spm om å formatere så kommer det opp "36gb å formatere" men jeg er sikker på jeg har filer som er over 60gb i hvertfall, kan it fyren ha slettet alt på disken? noen som har vært borti noe lignende før? dette er kritisk! Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Er harddisken det er snakk om å formatere partisjonert opp i flere partisjoner kanskje? Lenke til kommentar
Cannibal Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg har delt den opp, men nå er den tilbake som 1 igjen! Jeg sa til han it fyren at jeg skulle ha godsakene fortsatt, og han sa ja! men nå er tydeligvis alt borte Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) er du sarkastisk nå? det har bare gått en dag. det kan iallefall virke som at han it fyren du leverte harddisken til formaterte hele disken, og gav faen i hva du sa. det beste er å gjøre slikt selv. dvs sette inn disken som slave, flytte over det man vil ha, og så formatere den selv. hø? hva skjedde med de/det siste inlegget ditt? Endret 27. februar 2006 av tha stoffi Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Trådstarter: Bruk REDIGER-knappen om du føler for å poste noe som du glemte rett etter at du har postet et innlegg. Trenger ikke poste nye innlegg. Dine 2 innlegg er slått sammen. Lenke til kommentar
Cannibal Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Pcn restarter når jeg går inn på diskene uansett, han har ikke formatert hele disken men drit samma, dere hjelper ikke til uansett. tråden har vart i flere dager og omtrent ingen har svart. Fyren kommer hit på fredag og fikser det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå