buskmann Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 La oss si at jeg vil bytte bremseklosser på bilen min. Hvor kan jeg kjøpe reservedelene? Biltema? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Bilforhandleren av merke ditt og, men de er som oftest dyrest. Thorsov er og en bilsjappe kjede Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 La oss si at jeg vil bytte bremseklosser på bilen min. Hvor kan jeg kjøpe reservedelene? Biltema? 5653158[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
eab Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Bremseklosser fra biltema støver MYE! Så klosser er det kanskje greit å kjøpe en annen plass Lenke til kommentar
fredster Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg anbefaler Jacobs Auto-supply på det varmeste hvis du holder til i Oslo-området. Lenke til kommentar
vwbrother Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg anbefaler Jacobs Auto-supply på det varmeste hvis du holder til i Oslo-området. 5660497[/snapback] akurat bremseklosser er så lite å spare penger på i forhold til kvalitet. kjøp det hod en merkeforhandler. Eller så er biltema ganske genialt asså! Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Prøv Romnes a/s De har alt av slitedeler til bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå