k1ngkong Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ulemper - Fungerer ikke på Icemat, skipper VELDIG på func og q-pad Noen som har g5 og en musematte som _de_ mener passer PERFEKT? Skal ikke kjøpe Icemat og func av enkle grunner. func blir slitt etter en måned. Icemat har de kantene på matten som er ubehagelig. - Har mattene selv, så ikke motsi noe :!: Hadde tenkt å kjøpe g5 og qpad, men ettersom jeg så den kommentaren g5 fikk ble jeg veldig usikker. Noen som har noe bra forslag til gaming mus og musmatte? Send a msg. DANKE! Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Funker vel på begge mattene du nevner etter driveroppdatering? Jeg har G5 og Corepad, G5èn har ALDRI tulla på corepad`n De to funker i allfall bra sammen, men finnes sikkert bedre... Endret 23. februar 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
danandre Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 G5 funker helt fint på min S&S Steelpad ... men du burde teste selv før du kjøper .. hvis du kan Lenke til kommentar
BoOt3r Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 S&S, fUnC, Tunder8&9... alle matter av samme "type" og alle funker gromt med G5.. bruker selv S&S, dog med IE3.0, har to kamerater med G5 og samme matte, de bytter ikke med det første for å si det sånn Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg bruker q-pad, har ingen problemer med det ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå