zacka Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Er det noen som selger barebook med 10 eller 11" skjerm? Har sett på en 12" "MSI 1012W" hos PS Data: http://www.psdata.no/ps.asp?it=121461 ..., men jeg skulle gjerne hatt en med mindre skjerm. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Du finner nok ikke mindre barebooks her i norge. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Er nok ikke så mange ute med 10-tommere nei.. fant en annen 12" da.. Men bare av intresse, hvorfor skal du ha en så liten maskin? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Er nok ikke så mange ute med 10-tommere nei.. fant en annen 12" da.. Men bare av intresse, hvorfor skal du ha en så liten maskin? 5653130[/snapback] Jeg liker det smått Det er viktigere for meg å ha en maskin som er så liten og sexy som mulig enn altmulig innebygd. Jeg spiller ikke på PC allikevel og brenner sjelden CD/DVD, så da kan jeg evt. ha en ekstern DVD-brenner. Det optimale hadde vært den minste Sony Vaio'en, men den selges jo bare i utlandet (og ikke med norsk keyboard) + at prisen på den ikke henger i hop med min økonomi... Har sett litt på Fujitsu Siemens P7xxx, men de er dessverre så dyre Har litt deler liggende, så da vil det være greit med en barebook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå