Gå til innhold

Hvor stort power trenger jeg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle holde bra det.

Ville dog sørga for å kjøpe ett av ålreit kvalitet.

Dvs. unngå Qtec.

5653097[/snapback]

mitt gamle power røk, har lånt et 350 watt power nå, eneste dumme er at vifta på det sitt sånn at det blir mot dekselet på toppen av kabinnet altså lufta kjem ikke rett ut liksom.. men vet ikke om det har så mye å si .

i paint :

kabinett.JPG

Endret av bobhundv
Lenke til kommentar

Kan ha en hel del å si det. En kjenning av meg hadde montert PSU'en på det viset, han begynte å klage på ulidelig støy og periodevis ustabilitet - det kom rett og slett av at strømforsyninga ble overopphetet pga. for dårlig luftsirkulasjon.

Men det skal da ikke være noe problem å snu strømforsyninga slik at luftflyten ikke blir forhindret da.

Lenke til kommentar
Kan ha en hel del å si det. En kjenning av meg hadde montert PSU'en på det viset, han begynte å klage på ulidelig støy og periodevis ustabilitet - det kom rett og slett av at strømforsyninga ble overopphetet pga. for dårlig luftsirkulasjon.

Men det skal da ikke være noe problem å snu strømforsyninga slik at luftflyten ikke blir forhindret da.

5653912[/snapback]

Det passer ikke med hullene i kabinettet å strømforsyninga

da må jeg i så fall fikse en smart løsning på det.. altså borre nye hull ell no

Lenke til kommentar
Merkelig kabinett da. Det er jo en egen standard for det - så det var nå snodige saker. Anbefaler deg i såfall definitivt ¨å borre ordentlige festehull, slik at du får festa det på ordentlig vis.

5658002[/snapback]

altså hullene passer men jeg lånte powree av en kompis å tru det var lufting på toppen på hans kabinett.

Jeg har fiksa et hull som e har skrudd i så sitt nok bra nok nå tru jeg.

Ble nok bedre nå ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...