d4d Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Og det er veldig billig også. Har ikke sett den så lavt priset før med den kilometeren. Tror ikke det er Sol utgaven, så det sto klimaanlegg i annonsen men det så ikke slik ut på bildene. Så ikke tåkelysene foran så da er det nok businessutgaven. Men sjekk om det er automatisk regnsensor og antiskrens på denne. Traction er vel uansett standard. Flott bil Har jo en selv da Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 var vel ikke antiskrens så vidt jeg forsto på selger, men det kan man vel legge til senere? er litt usikker på dette. Ja, en utrolig flott bil, forstår godt at du har kjøpt en slik, forhåpentligvis vil jeg også være en eier av den til helga Lenke til kommentar
d4d Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Tror ikke du kan legge til senere, but who cares. Nydelig bil, med nydelig pris og veldig lav kilometer. Løp og kjøp. Du får med hengerfeste, skiboks, lettmetallfelger på sommerhjulene. Dette er rett og slett et røverkjøp. Ville ringt og holdt den av imorgen tidlig så ikke noen andre får kjøpt den før deg Lenke til kommentar
d4d Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Forresten så må du ta den inn på Naf test før 1.juli slik at du kan få fikset det som kan være feil på nybilgarantien. ( 3 år ) Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Takk, det skal jeg gjøre. Han skulle ringe meg i morgen kveld, han er på ferie nå, og vi har så og si avtalt at vi skal møtes på fredag. Skiboksen følger ikke med, kona hans tok den i skilsmisseoppgjøret... Lenke til kommentar
d4d Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ville jo heller tatt bilen, men hver sin smak Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 hehe, skal skal skrive igjen når det skjer en utvikling i saken, takk igjen for mange gode råd Lenke til kommentar
d4d Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Blir vanskelig å tenke på noe annet i et par dager nå Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) ja, det blir det, har nettopp kommet på jobb nå, og det første jeg sjekker er finn.no og denne tråden... Ventetiden føles enda lenger siden det nesten gikk i orden at vi kunne dra og se på den i dag... Endret 28. februar 2006 av krist2 Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) vel, han trakk seg fra avtalen vi hadde. Fikk et bud fra en nabo på litt under det vi bydde, og en som hadde bydd mer, men som det var litt usikkert med finansieringen. Han skulle ringe oss i dag, men det har han ikke. TUFS!! Vel, det var egentlig for det beste, for nå har vi kjøpt denne istedet: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7118121 det ble 267.000 inkl omreg.avg, årsavgift og helt nye piggdekk og alufelger, fikk også en Toyota forsikring full kasko herfra som var 4000 lavere det første året enn det beste tilbudet vi hadde fra før, så totalt blir ikke denne bilen så mye dyrere. Dette er fra forhandler, så dealen er sikker. Skal hentes om en uke 10.03.06 Tjhooo!! Endret 3. mars 2006 av krist2 Lenke til kommentar
d4d Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Gratulerer. Tror ikke du skal deppe over at det andre salget ikke gikk i boks. Denne er jo finere. 6 mnd.garanti er mer enn nybilgarantien så det ville jeg fått skriftlig og spør hva han mener denne garantien dekker. Men det skal jo mye til at det skjer noe med en Toyota da Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hvordan er det med Avensis fra rundt -98? Er det noe særlig biler? Mest aktuelt med 1.6 og 1.8 liters motorene. Begge har 110 hk, men har 1.8 mere moment? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hvordan er det med Avensis fra rundt -98?Er det noe særlig biler? Mest aktuelt med 1.6 og 1.8 liters motorene. Begge har 110 hk, men har 1.8 mere moment? 5695815[/snapback] De er nok greie de, kikket endel på disse men det var jo umulig og finne annet enn ultrakjipe modeller uten noe utstyr, virker som Toyota fra den tiden kun solgte til folk som ikke på noen måte ønsket annet enn billigste Xli med grått intriør. Kikk etter rust, rust og rust samt sørg for at det er et perfekt utfyllt servicehefte. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Vurderer en slik nå. Den jeg ser på finn.no er slik: Sommerhjul Vinterhjul Lettmet. felg sommer Hengerfeste Metallic lakk Sentrallås El.vinduer Elektriske speil Oppvarmede seter Midtarmlene Servostyring Air Condition Radio/CD Airbag foran ABS-bremser Alarm Startsperre Ser den kurant ut eller? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Ja, dette er vel det som er std på de fleste av dem, prøvkjør den og stol gjerne på magefølelsen, føles det ikke rett så er det som regel ikke som det skal være. Prøvekjør helst noen av samme type så du vet hvordan de er og kjøre og oppfører seg. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Så det er rust som er gjengangeren på Toyota? Ikke noe annet spesielt, vel? Hva med motor og slikt, har dette bra levetid, og er det brukt registerrem hos Toyota? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Så det er rust som er gjengangeren på Toyota?Ikke noe annet spesielt, vel? Hva med motor og slikt, har dette bra levetid, og er det brukt registerrem hos Toyota? 5698177[/snapback] Rust er alltid ett tema på bruktbiler som er noen år gamle, Toyota er ikke flinkest i klassen på rustbeskyttelse, og hvertfall ikke på den tiden. Prøv og sjekk om den har hatt større skader og omlakkeringer, ofte kan dette være av tvilsom kvalitet. Dette er ikke spesiellt for denne men for alle bruktbiler, når jeg kikket fant jeg mye begynnende rust på mange bilmerker, det er åpenbart at endel produsenter ikke tok dette på alvor rundt 1997 - 2002 som var de årgangene jeg så på. Vær også opps på helt fersk understellsbehandling som kan skjule mye rart. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Er det vanskelig å finne ut om det er rust, mange skjulte plasser og slikt? Hulrom som kan være skumle mtp. rust? Og du vet ingenting om det er brukt tannreim på de? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Et lite speil og en liten lommelykt så er det mye enklere og kikke under i kanalskjøter, skjermkanter osv, ett helt uvurderlig verktøy og du slipper og ligge langflat og se. Om den har tannreim eller ikke vet jeg ikke fordi vi gadd aldri og se så nøye på disse, for dyre og for lite utvalg i velutstyrte utgaver. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det er så vanskelig dette her altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå