Kadmium Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Når jeg skal legge til farge i signaturen min, går jeg til kontrollpanelet der det går fint an å endre farge på signaturen min. Men, når jeg skal skifte til en annen farge rett etter, fordi den andre ikke egner seg osv, blir den bare vanlig blå igjen. Så da må jeg fjerne fargetaggene, og vente i noen timer, så får jeg lagt til fargetaggen igjen, men gjør jeg samme feil da, så må jeg vente enda noen timer. Er det noe jeg må gjøre, har jeg gått glipp av noe, eller er det en bugg? Mvh Espen. EDIT: Kanskje litt dårlig forklart, men jeg har ikke så god tid. Endret 23. februar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Dette kan ha noe med at det er en link, du må bruke og så , hvis ikke går det ikke. Grunnen til at det klikker når du redigerer det er pga. måten IPB behandler signaturen etterpå, noen ganger stokkes det litt om på kodetagger o.l Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Tusen hjertelig takk! Har mange ganger tenkt på å bytte plass på og , men har ikke tatt fatt i det enda. Endret 23. februar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg