Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hva er beste verktøy for å skjære nedfryst kjøtt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 18 år senere...
On 23.2.2006 at 1:52 PM, XmasB said:

Etter å ha bannet bra på kjøkkenet i går kveld, og ikke kommet mer enn halveis gjennom den nedfryste biffen, har det kommet til dette. Jeg trenger noen gode forslag til verktøy.

 

Kom med dem!

 

Biffen er på nærmere 2 kilo. Litt mer enn jeg og kona klarer å fordøye på en lørdagsaften. Dypfryst. Tine for å fryse ned igjen er jo ikke noe sjakktrekk... :hmm:

Hva med en multikutter??

Lenke til kommentar
Prusk skrev (På 30.9.2024 den 7:12 AM):

Hvordan finner folk poster fra 18 år siden og tror at denne problemstillingen fortsatt er aktuell for trådstarter?

Hei hei hei! Dette kommer til å en være en aktuell problemstilling frem til den dagen jeg har en industriell bensag. Koster fort 20k for en god en om jeg husker rett. Evt kan jeg kjøpe en manuell kjøttsag til 179,- på Biltema. Eller elektriske kniver. Mange muligheter.

Om jeg husker rett (det er gått nesten to tiår!) så endte jeg opp med å bruke en kombinasjon av vanlig universalkniv og brødkniv for å få litt hjelp av taggene på den. Det var et helvete og svært lite effektivt. Motorsag og vanlig sag brukt til å kappe treverk med virket lite hygienisk.

Also, obligatorisk med denne.

Seriously guys? - General Discussion - Overwatch Forums

Fuck, jeg er blitt gammel.

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Prusk skrev (På 30.9.2024 den 7:12 AM):

Hvordan finner folk poster fra 18 år siden og tror at denne problemstillingen fortsatt er aktuell for trådstarter?

Jeg har nylig begynt å kjøpe hundefor i form av - VOM 6kg pølser

De selges frosne, og alle som tidligere har kjøpt halvkilo pølsene og kjent hvordan de lukter etter 0,038 sekunder i kjøleskapet skønner at 6kg pølsene må sages på båndsag frosne og slenges tilbake på frys umiddelbart!!! 

Forøvrig, prisforskjellen 6kg pølser vs 0.5 kg er så stor at man sparer inn en båndsag ila ett år.

 

 

Lenke til kommentar
XmasB skrev (På 4.10.2024 den 9:22 AM):

Hei hei hei! Dette kommer til å en være en aktuell problemstilling frem til den dagen jeg har en industriell bensag. Koster fort 20k for en god en om jeg husker rett. Evt kan jeg kjøpe en manuell kjøttsag til 179,- på Biltema. Eller elektriske kniver. Mange muligheter.

Om jeg husker rett (det er gått nesten to tiår!) så endte jeg opp med å bruke en kombinasjon av vanlig universalkniv og brødkniv for å få litt hjelp av taggene på den. Det var et helvete og svært lite effektivt. Motorsag og vanlig sag brukt til å kappe treverk med virket lite hygienisk.

Also, obligatorisk med denne.

Seriously guys? - General Discussion - Overwatch Forums

Fuck, jeg er blitt gammel.

Motorsag kan du bare droppe den river 😀

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...