Kenny Bones Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Hei! Jeg skulle gjerne ha lagd en bitteliten applikasjon med to knapper der man velger proxy eller ikke proxy. Veldig enkelt sånn sett. Men jeg finner ikke noe om dette på nettet. Har sett på planet source code og mange andre sider, men finner ingen som gjør akkurat dette. Også vil jeg at denne applikasjonen skal ligge nederst til høyre ved oppgavelinjen. Jeg hadde tenkt meg noe sånn som det her: Som dere kanskje skjønner så er vedlagte bilde lagd som en feilmelding, så det betyr ikke at interfacet trenger å se akkurat sånn ut. Hele greia trenger ikke ta større plass enn to knapper. Endret 23. februar 2006 av raziel014 Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Bruker du firefox eller IE? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Ja det er IE det skal være for ja. Det er standarisert her, så det får bare duge. Men om det ikke er noe problem å få det til å gjelde for Firefox så hadde det vært greit det også om det ikke er noe problem å få det til. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Fant akkurat en kode som fungerer litt. Men skulle gjerne ha hatt den slik at det kun er et lite vindu med to knapper (proxy av/på) uten kryss, maksimer og minimer i øverste høyrehørne. Jeg ser ihvertfall at koden fungerer så det går an å plukke det opp her. http://pscode.com/vb/scripts/ShowZip.asp?l...tp%2FC586958732 Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Bare legg til denne funksjonen... har ikke testet den, men det bor funke.. Public Sub ProxyEnable(bEnable) Dim Reg As Object Set Reg = CreateObject("wscript.shell") If bEnable Then Reg.regwrite "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ProxyEnable", 1, "REG_DWORD" Else Reg.regwrite "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ProxyEnable", 0, "REG_DWORD" End If set Reg = Nothing End Sub Endret 24. februar 2006 av Richard87 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Hmm, har ikke testet dette enda! Har vært ferie vet du! Men tror du IE må startes om for at dette skal funke? Takk uansett! Endret 7. mars 2006 av raziel014 Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 vet ikke, men regner med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå