johanjr Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Leter etter et program som kan administrere fax lister for utsendelse av Tilbud til 100 vis av kunder. Noen som vet om et program som gjør dette enkelt? På forhånd takk Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Opprett en egen "kundefaxlistebruker" i Outlook og bruk den innebygde faksfunksjonaliteteten i Windows ... Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Hvordan gjør jeg det da? Og betaler jeg da kun tellerskritt når jeg sender fax eller per fax jeg sender? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Kommer litt an på hvilken Windowsversjon du har ... i Win9x må det vel installeres separat (filene ligger på installasjonsmedia) i Win2k og XP blir det installert sammen med resten av operativsystemet eller det kan velges i "legg til/fjern windowskomponenter". Deretter legger du bare inn alle de du vil fakse til i Outlook og sender derfra ... litt "knølete" å forklare men prøv deg litt frem og les noen hjelpefiler så skjønner du det av deg selv etterhvert ... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå