Gå til innhold

BMI: body mass index

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bryr meg vel generelt litt for mye om hva folk tenker om meg, men jeg vil ikke være den dama som folk sier at: "stakkars fyr, se på han da , dama er jo mye større enn han"

Ja jeg er dum :roll:

5664120[/snapback]

Jeg tror kanskje lipglossen er mer avskrekkende enn tynnheten, etter å ha tenkt litt over saken. :love:

Lenke til kommentar
Jeg er sikker på at et foster holder på å gro til inne i den pukkelen, det er det latterligste jeg har sett på rimelig lenge. Hadde han vært paralympics-deltaker skulle jeg vurdert å roe latteren noen hakk, men det er eneste gyldige unnskyldning.

5663537[/snapback]

Hahahhaha, der lo jeg godt :w00t:

LarsP, det der er ikke en mellomting. Litt muskler er fint, og vaskebrett mage,. Men ikke pukkel som thomas sa.

Så for en uke siden cirka en fyr som gikk skikkelig rart, så så jeg nakken hans(svæære muskler), han var en boleklump han..

5663707[/snapback]

Heller for stor enn for liten...

Lenke til kommentar

Det der var vel ikke noen mellomting, synes han så grusom ut, med den tyrenakken og hele pakka... Neeee  :ermm:

Han her er perfekt. Litt muskler uten at han er stygg.

5663898[/snapback]

Det var jo ikke noe særlig muskler på han, men slank var han. Tror jeg har mer muskler enn han, men det er vanskelig å se dem da de er dekket av et lag med "isolasjon". Tror jeg har en BMI på rundt 30.

Lenke til kommentar
Damer bør heller ha 10kg for mye enn 10kg for lite. Jenter med flotte kvinnelige former står høyt i kurs her i gården. En annen ting som selvsagt er hot er definerte magemuskler + overarmer.  :love:

5664618[/snapback]

Hvorfor er det trademarked for kvinner å ha 10 kg for mye? :hmm: :!:

Lenke til kommentar

185 cm og dignler i vekt litt over og under 77,5 kilogram, for tiden 75 kg

Ifølge dagbladet vil dette si at jeg har rundt 21/23 i BMI.

Men BMI er (som noen allerede har påpekt) bare tull. Eller lettere sagt: Er flott for noen fordi de får et "wake up call" men igjen for de fleste kan dette være for upresise målinger. Målebånd og speil (forutsatt at du ser det du ser ikke det du tror du ser ( folk med spiseforstyrrelser)) er det beste.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...