Gå til innhold

BMI: body mass index


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvem vil se sånn ut? :shrug:

5662571[/snapback]

 

Ferrest mulig håper jeg. Om mange av guttene på gata skulle gått rundt slik hadde jeg låst meg inne for godt!

 

Foretrekker helt vanlige gutter jeg, enten de er litt tynne, helt normale, eller har litt ekstra å ta i.

 

Så lenge han ikke er så tjukk at det ikke er bra for han skal jeg absolutt ikke klage

 

Slike bodybuildere er bare stygt. VELDIG stygt!

Lenke til kommentar
Men hvem vil se sånn ut? :shrug:

5662571[/snapback]

 

Ferrest mulig håper jeg. Om mange av guttene på gata skulle gått rundt slik hadde jeg låst meg inne for godt!

 

Foretrekker helt vanlige gutter jeg, enten de er litt tynne, helt normale, eller har litt ekstra å ta i.

 

Så lenge han ikke er så tjukk at det ikke er bra for han skal jeg absolutt ikke klage

 

Slike bodybuildere er bare stygt. VELDIG stygt!

5663346[/snapback]

Ja, går jo en grense en plass. Vil heller være lett og utholden, enn å se ut som en slik okse, ser helt bortkasta ut. Du kan jo ikke bruke slike muskler til fornuft annet enn å vise de fram til de som kansje vil se på.

Lenke til kommentar

Vil bare opplyse om at BMI ikke gjelder alle.

 

Det gjelder ikke:

-Folk med kraftig beinbygging

-Folk med svak beinbygging

-Folk i vekst

 

Jeg var nede på 16 i BMI for en stund siden. Var drittynn. Er ikke fullt så tynn nå, heldigvis.

Lenke til kommentar
Jeg er sikker på at et foster holder på å gro til inne i den pukkelen, det er det latterligste jeg har sett på rimelig lenge. Hadde han vært paralympics-deltaker skulle jeg vurdert å roe latteren noen hakk, men det er eneste gyldige unnskyldning.

5663537[/snapback]

hehe, ja. men nu ramla vi heilt OT her.

Lenke til kommentar
Jeg er sikker på at et foster holder på å gro til inne i den pukkelen, det er det latterligste jeg har sett på rimelig lenge. Hadde han vært paralympics-deltaker skulle jeg vurdert å roe latteren noen hakk, men det er eneste gyldige unnskyldning.

5663537[/snapback]

Hahahhaha, der lo jeg godt :w00t:

 

LarsP, det der er ikke en mellomting. Litt muskler er fint, og vaskebrett mage,. Men ikke pukkel som thomas sa.

 

 

Så for en uke siden cirka en fyr som gikk skikkelig rart, så så jeg nakken hans(svæære muskler), han var en boleklump han..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...