datanerd Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Fra pcworld.no "Det vi imidlertid stiller oss noe skeptisk til er at ATX12V-kontakt mangler – i følge Intels spesifikasjoner skal en slik kontakt være på plass for å forsikre stabil 12V-leveranse" Hva betyr dette?? Kan det ha mye å si for overklokking?? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Det er helt latterlig. Da vet de fint lite om P4. Så lenge du har en P4 godkjent strømforsyning så er det ingen forskjell. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: When we have worked with our reviewers on this we have always managed to get 1.6A's to a minimum of 170MHz.And why a need for a 12V connector for better overclocking when the split plane for CPU, northbridge and memory is of 3.3v and 5v orientation which is fed from the 20pinWe design mainboards and are very good in comparison to any other manufacturer in terms of power regulation, our choice to place or not place a 12v connector does not need for questioning really. Her forklarer en Epox Teknikker hvorfor man ikke trenger den ekstra pluggen. Tråden finner du her -> HER [ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-09-20 01:10 ] Lenke til kommentar
ponke Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Og det verste er jo hvor mye de trekker det dette hovedkortet. Skjønner ingenting jeg. Konklusjon, ikke les pcworld.no for å finne rene hardware omtaler :smile: Lenke til kommentar
datanerd Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 ok...jeg hadde også lest det innlegget fra Epox fyren. Men det jeg lurer på er HVA ER DENNE 12Vconnector? Er det bare en kobling fra PSU til h.k? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Ja, men har du bare en PSU som "kan" levere er hovedkort uten denne pluggen laget og testet for ikke å bruke den - ikke noe å bry seg om. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeppers :smile: Er bare en strømplugg... no fancy shit. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Kortet trekkes ikke i testen pga. det mangler denne, men det nevnes at det ikke har det, og i henhold til Intels designspesifikasjoner skal det ha det. Direkte trekk er det altså imidlertid ikke. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 17:04, skrev clas:Kortet trekkes ikke i testen pga. det mangler denne, men det nevnes at det ikke har det, og i henhold til Intels designspesifikasjoner skal det ha det. Direkte trekk er det altså imidlertid ikke. Jeg henviste ikke til pluggen, men jeg mente, generelt. Jeg sa jo at jeg ikke skjønner testen. Hvor tester de det? ;P Lenke til kommentar
NULL Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Hva skjønner du ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå