Mr_Kragtorp Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Noen som kan gi meg link te nettside med tastatur? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Her er mitt tastatur, Ms media pro Et annet her Logitech media Et pat billige tastatur.. Lenke til kommentar
Mr_Kragtorp Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Tusen takk for det Mr razer! fikset alt hitil du! kanskje tte så rart når vi sitter nemme hverandre! hehe Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Tusen takk for det Mr razer! fikset alt hitil du! kanskje tte så rart når vi sitter nemme hverandre! hehe 5652781[/snapback] Ikke noe problem kragtorp.. Bare si ifra hvis du skal ha noe vettu.. Lenke til kommentar
Mr_Kragtorp Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Det ske je gjøre. Det kommer nok no snart! :!: Lenke til kommentar
Mr_Kragtorp Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Mr_Razer har du no forslag te no annet je burde kjøpe? Siden du kjenner pcèn min :!: Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Skjermkort er vel litt slitent vel.. :!: Men stortsett alt, bortsett fra ram burde vel snart byttes ut.. Lenke til kommentar
Mr_Kragtorp Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Skjermkort er vel litt slitent vel.. :!: Men stortsett alt, bortsett fra ram burde vel snart byttes ut.. 5652920[/snapback] Kjeft du a! Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Ms intelli type digital fingerprint reader.ikke krangle nå gutter Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Ms intelli type digital fingerprint reader.ikke krangle nå gutter 5657965[/snapback] Koster vel litt mer enn ms digetal media pro, skjønner ikke vitsen å betale 200-300 kr mer for samme tastatur, bare at det er fingerprint reader på det, noe jeg aldri hadde brukt iallefall.. Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Skjermkort er vel litt slitent vel.. :!: Men stortsett alt, bortsett fra ram burde vel snart byttes ut.. 5652920[/snapback] litt slitent? Det er veldig kult da Mr_razer. Endret 25. februar 2006 av r@zer/d@hl Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 MS wired Keyboard 500. (Elkjøp) Faktisk ett helt greit tastatur til 150.- (leste på pakken at det hadde "dreneringssystem" en litt morsom detalj) Har ikke 3 knappers "blokk" så reagerer fint i FPS spill o.l. eneste er at ledningen er muligens en anelse kort. Ellers, så må jeg si at jeg synes det var ett bra kjøp for 150.- ingen problemer. Det har ikke all verdens med ekstraknapper, men, det har det du trenger, volum opp-ned, mute, åpne medieavspiller, play/pause og noen flere, er stort sett de jeg bruker da. Så sparer du nå iallefall noen kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå