ovrebekk Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Veldig bra og grundig review. Lenke til kommentar
torb Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ventetida på å få mitt bestilte eksemplar blir ikke lettere,gitt. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ventetida på å få mitt bestilte eksemplar blir ikke lettere,gitt. 5654541[/snapback] Enig! Utrolig god trening i å være tålmodig! Kanskje bare 5 uker igjen for min del Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Tar det så lang tid å få tak i kameraet her til lands? Lenke til kommentar
torb Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Det er nok litt avhengig av hvor du bestiller. Selv står jeg i kø hos Fotohuset. tar ikke sjansen på å kjøpe EUmodell som f eks Japanphoto nok kan levere forholdsvis raskt. Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg ser ikke helt problemet med gråimporterte modeller. Ved problemer trenger jeg ikke annet enn forbrukerkjøpsloven, som gjelder uansett. At det i verste tilfelle skulle ta en uke eller to ekstra for å sende kameraet utenlands for reperasjon er noe jeg kan leve med. Also: Jeg fikk kameraet mitt i dag, et par dager etter å ha meldt min interesse hos JapanPhoto i Bergen. I kontrast hadde jeg bestilt (og blitt trukket for pengene, frekt nok) hos Stretto.no siden nyttår, og det er antageligvis nok av dem som har stått på lister siden november/desember. Stretto virket forøvrig veldig greie å ha med å gjøre når jeg snakket med dem på telefon, selv om det ikke er holdbart å ta pengene mine uten å gi meg noe i retur Jeg er forøvrig usikker på om dette er en norskimportert modell eller ikke. Jeg fikk utfylt garantiinformasjon, men jeg er litt usikker på hvordan man kan se forskjell på de to versjonene. Det som er litt surt er at jeg ikke har tid til å fotografere noe med det første. Får bli neste uke. Førsteintrykket er forøvrig særdles bra, og jeg gleder meg til å ta det i bruk "in anger". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå