Antipop Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Har noken filmar som eg har lasta ned som eg ikkje får avspillt. Lyden er der, men ikkje bilde. Veldig irriterande når eg har brukt lang tid på å laste dei ned (isdn :smile: ) og så funka dei ikkje. Veit at eg sikkert må laste ned nåke codec-greie, men det finst jo så mange. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Last ned Nimo Codec Pack (Google-søk...) Pass på at du leser instruksjonene (ikke innstaller G400-driverne f.eks. hvis du ikke har det kortet) Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Sikker på det vil funke? har prøvd ein gang før, men hjalp ikkje. Kan ha gjort det feil kanskje. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Fungerer ikke Nimo Codec Pack, så har du enten gjort noe feil, eller så er det *seriøse* problemer :smile: Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Ok...eg får prøve :smile: Kan det vere at filmane eg har, kun berre har lyd? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Du kan evnt. prøve Nimo Pack & Spille filmene i Divx Player 2.0 eller.no pleier å funke det.. :wink: Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 No har eg laste det ned, men får ikkje til å vise filmane. Det må vere noke gale med dei da, men det er jo lyd. Får berre feilmedlingar :smile: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Prøv en annen player. Har vist seg at f.eks. BSPlayer (link) spiller glatt filmer som mediaplayer ikke vil vise. Grunnen aner jeg ikke. Selv Winamp3 sin interne player tok .avi-filmer mediaplayern bare spilte lyden på. Etter Nimo Codec pack var installert da. Skulle tro de bruke samme codecene men..who knows. Det virker :smile: _________________ ---- "Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. [ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-09-20 00:34 ] Lenke til kommentar
Energi Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hadde samme problemet. Fant ut at med å åpne de i det programmet jeg bruker for å se DVD filmer gikk det greit. For min del var det Cyberlink PowerDVD. Håper dette hjelper Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Foreslår at du tar en titt på retningslinjene angående emnefelt - så kanskje, bare KANSKJE får du litt bedre og mer seriøs respons? (da slipper du iallefall denne meldingen i HVER post du setter opp med upassende emne). Lykke til neste gang, og delta gjerne i håpet om at hardware.no èn dag blir fri for dårlig emnefelt. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Her på forumet er det en fantastisk søkefunksjon. Hvis du søker finner du ut at minst 50 har spurt om det samme. Hvis alle hadde brukt søkefunksjonen hadde det vært nok med en tråd pr emne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå