Gå til innhold

Ricoh announces the Caplio R4!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tidlig på 'an, Avanti? Det forklarer jo grunnen til at den er satt ned i Italia nå. Grubler litt på det aparatet fremdeles. Madammen trenger jo også nytt kamera, men jeg er redd R3 er for vanskelig å få gode bilder ut av for henne. Lurer litt på om problemene med skarphet er ordnet på R4. Det er det eneste som gjør meg betenkt med R3, for evt eksponeringsproblemer skal jeg altids fikse. Har du lest noe om det er forbedret optikk?

Lenke til kommentar

Nå har jeg kjøpt R3, kan bytte det innen 15 dager så vi får se hvordan det går.

Regner med at R4 er grunnen til at R3 er på billigsalg, har ikke lest noe mer enn det som står i de linkene. Men uansett tror jeg ikke de eventuelle forbedringene er verdt 100-150 euro mer enn det jeg betalte for R3 (€249).

Lenke til kommentar
Og i likhet med R3 kommer det sikkert til å ta godt og vel et halvt år fra den lanseres til den faktisk er tilgjengelig i butikkhyllene. Lykke til med ventingen.

5654028[/snapback]

Det var også en av grunnene til at jeg kjøpte R3

Lenke til kommentar
La oss få se resultatene av ditt kjøp, Avanti. Jeg begynner nesten å få følelser for denne modellen selv. Siden jeg skal til Italia i neste uke, så surrer den prisen rundt i hodet på meg.

5655665[/snapback]

har postet noen bilder i R3 tråden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...