Thor. Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 function go() { var input = document.login.pw.value location.href = "?page=level20&pw=" + input; Noen som har en forklaring på denne? trenger du mer kildekode? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 function go() { var input = document.login.pw.value location.href = "?page=level20&pw=" + input; Noen som har en forklaring på denne? trenger du mer kildekode? 5652093[/snapback] Ser ut for meg som at funksjonen go sender deg til en side hvor adressen baseres på variabelen input. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 noen ide om hvordan jeg kan finne det dokumentet? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 noen ide om hvordan jeg kan finne det dokumentet? 5652240[/snapback] Vel du er vel nødt til å finne ut hva passordet er. Jeg er ikke noen guru på dette akkurat, men det ser ut som at det er url + en streng som gir dokumentet. Hvorfor lurer du på dette? Det er sannsynligvis ikke meningen at du skal kunne nå det dokumentet uten å kjenne koden. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Det er jo det som er pointet. Det er en "hack meg" side Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Det er jo det som er pointet. Det er en "hack meg" side 5652820[/snapback] Da er vel pointet at du skal lære deg noe og ikke få fasiten fra andre. Hva settes i variablen da? Finner du det noe sted i koden? Kan jo hende at det bare er en decoy også da. Endret 23. februar 2006 av Quayle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå