Gå til innhold

Noen spørsmål om Creative Zen Vison:M

Anbefalte innlegg

Hva trengs for å overføre musikk/filmer over til Vison:M?

Kunne tenkt meg denne, men er to ting jeg er litt redd for, det er størrelse og programvare tull, hater rett og slett at produsenter av mp3-spillere må ha et eget programvare for å overføre ting, drag and drop er jo bare så mye enklere for oss brukere via windows eller wmp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva trengs for å overføre musikk/filmer over til Vison:M?

Kunne tenkt meg denne, men er to ting jeg er litt redd for, det er størrelse og programvare tull, hater rett og slett at produsenter av mp3-spillere må ha et eget programvare for å overføre ting, drag and drop er jo bare så mye enklere for oss brukere via windows eller wmp.

6210860[/snapback]

Vision:M er helt driverfri. Bruk Windows Utforsker eller Media Player eller hva du vil! Den medfølgende programvaren er uansett ikke så ille, men du trenger heller ikke bruke den. Er en film i feil format, konverteres den automatisk når du drar den over i spilleren :)

Størrelsen er ikke så ille. Den er kanskje litt større enn andre spillere, men det tar den igjen på funksjoner og kompatibilitet (i motsetning til iPod). I tillegg er skjermen helt strålende!

Anbefaler Vision:M på det varmeste ;)

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar

Vision:M er dessverre ikke driverfri som du sier shoadowlands. Driverfrie spillere kommer opp som flyttbare disker i Min Datamaskin.

Men driveren som Vision:M bruker er innebygd i XP, så hvis man bruker XP trenger man ikke ekstra program. Bare å dra over filene i Utforsker.

Jeg bruker det medfølgende programmet og i det drar jeg også filene over med utforsker, men jeg har litt flere muligheter enn uten programmet. Så jeg synes programmet er topp.

Lenke til kommentar
Vision:M er dessverre ikke driverfri som du sier shoadowlands. Driverfrie spillere kommer opp som flyttbare disker i Min Datamaskin.

Men driveren som Vision:M bruker er innebygd i XP, så hvis man bruker XP trenger man ikke ekstra program. Bare å dra over filene i Utforsker.

6212321[/snapback]

Beklager, da hadde jeg litt feil oppfatning av hva begrepet "driverfri" innebar. Trodde det betydde at men ikke var nødt til å benytte seg av programvare. Men da lærte jeg noe i dag også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...