Nitrius Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hva trengs for å overføre musikk/filmer over til Vison:M? Kunne tenkt meg denne, men er to ting jeg er litt redd for, det er størrelse og programvare tull, hater rett og slett at produsenter av mp3-spillere må ha et eget programvare for å overføre ting, drag and drop er jo bare så mye enklere for oss brukere via windows eller wmp. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Hva trengs for å overføre musikk/filmer over til Vison:M?Kunne tenkt meg denne, men er to ting jeg er litt redd for, det er størrelse og programvare tull, hater rett og slett at produsenter av mp3-spillere må ha et eget programvare for å overføre ting, drag and drop er jo bare så mye enklere for oss brukere via windows eller wmp. 6210860[/snapback] Vision:M er helt driverfri. Bruk Windows Utforsker eller Media Player eller hva du vil! Den medfølgende programvaren er uansett ikke så ille, men du trenger heller ikke bruke den. Er en film i feil format, konverteres den automatisk når du drar den over i spilleren Størrelsen er ikke så ille. Den er kanskje litt større enn andre spillere, men det tar den igjen på funksjoner og kompatibilitet (i motsetning til iPod). I tillegg er skjermen helt strålende! Anbefaler Vision:M på det varmeste Endret 30. mai 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Vision:M er dessverre ikke driverfri som du sier shoadowlands. Driverfrie spillere kommer opp som flyttbare disker i Min Datamaskin. Men driveren som Vision:M bruker er innebygd i XP, så hvis man bruker XP trenger man ikke ekstra program. Bare å dra over filene i Utforsker. Jeg bruker det medfølgende programmet og i det drar jeg også filene over med utforsker, men jeg har litt flere muligheter enn uten programmet. Så jeg synes programmet er topp. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hmm okay, da er det vel bare størrelsen jeg er litt skeptisk på nå da.. Uansett takk for svar =) Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Vision:M er dessverre ikke driverfri som du sier shoadowlands. Driverfrie spillere kommer opp som flyttbare disker i Min Datamaskin. Men driveren som Vision:M bruker er innebygd i XP, så hvis man bruker XP trenger man ikke ekstra program. Bare å dra over filene i Utforsker. 6212321[/snapback] Beklager, da hadde jeg litt feil oppfatning av hva begrepet "driverfri" innebar. Trodde det betydde at men ikke var nødt til å benytte seg av programvare. Men da lærte jeg noe i dag også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå