trygveaa Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Jeg var innpå linken, men jeg fant nå ut at jeg ikke hadde gått langt nok ned for å se spesifikasjonene. Det står: Cord Length: 12\" with iPod connector, så da virker den vel ikke med vision:m, selv om det står at den er for vision:m. Det er ikke noe bilde og står ikke merke, så det er vel litt tvilsomt produkt. edit: Så denne i aftenposten i går. Det er et solcellepanel som kan lade opp mp3-spillere og mobiler (den virker på vision:m). Den kan også lades opp med strøm på forhånd og brukes som et ekstra batteri. Endret 2. april 2006 av trygveaa Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Så på tilbehøret til :M versonen.. men fant ikke batteri (var kun til zen vision).. går det ikke ann å kjøpe et ekstra batteri til zen vision:M? i så fall hvor? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nei, det finnes ikke noe orginalt batteri til Vision:M. Den eneste muligheten jeg vet om, er den med den påmonterbare batteriboks-løsningen som det er linket til tidligere i tråden. Men det så vel ikke ut som om den passet den heller i og med at den hadde iPod-kontakt... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nei, det finnes ikke noe orginalt batteri til Vision:M. Den eneste muligheten jeg vet om, er den med den påmonterbare batteriboks-løsningen som det er linket til tidligere i tråden. Men det så vel ikke ut som om den passet den heller i og med at den hadde iPod-kontakt... 5857798[/snapback] Jeg har kjøpt meg en slik pakke: http://cgi.ebay.com/8-item-PKG-Creative-Ze...1QQcmdZViewItem har ikke fått den enda, men kan godt poste og si hvordan den batteriboksen funker når jeg mottar pakken. Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Pug: Hvis du i det minste kunne bekrefte at den ekstra batteri-tingen passer til Creative Zen Vision:M, så hadde det vært toppes Lenke til kommentar
Chihiro Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg fikk lagt inn musikk på min nye vision:m i går og skrudde den på for å høre på musikk på vei til jobb i dag, men etter å ha hoppa over et par sanger hang hele spillern seg opp. Jeg får ikke skrudd den av eller noenting. Kan noen hjelpe meg? En ting til, mange av sangene jeg la inn hadde ikke tittel, artist osv, men jeg sytnes det var innmari slit å gå inn på egenskapene til hver enkelt sang, det finnes ikke noen enklere måte? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg fikk lagt inn musikk på min nye vision:m i går og skrudde den på for å høre på musikk på vei til jobb i dag, men etter å ha hoppa over et par sanger hang hele spillern seg opp. Jeg får ikke skrudd den av eller noenting. Kan noen hjelpe meg? En ting til, mange av sangene jeg la inn hadde ikke tittel, artist osv, men jeg sytnes det var innmari slit å gå inn på egenskapene til hver enkelt sang, det finnes ikke noen enklere måte? 5861316[/snapback] På undersiden av spilleren er det et lite hull for å resette den. Bare å putte inn en binders el. l. Det samme skjedde med meg første gang jeg skulle teste videovisningen, men siden har den vært helt feilfri. Det at sangene ikke vises med full info, er aller mest sannsynlig fordi du ikke har ordentlige id-tags på musikkfilene dine. Id-taggene kan endres i et hvilket som helst musikkavspillingsprogam (Mediaplayer feks.) eller den medføgende programvaren til Creative. Forresten bruker jeg Musicmatch og anbefaler det på det sterkeste - både til avspilling og endring av id-tagger. Lenke til kommentar
Chihiro Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) På undersiden av spilleren er det et lite hull for å resette den. Bare å putte inn en binders el. l. Det samme skjedde med meg første gang jeg skulle teste videovisningen, men siden har den vært helt feilfri. Det at sangene ikke vises med full info, er aller mest sannsynlig fordi du ikke har ordentlige id-tags på musikkfilene dine. Id-taggene kan endres i et hvilket som helst musikkavspillingsprogam (Mediaplayer feks.) eller den medføgende programvaren til Creative. Forresten bruker jeg Musicmatch og anbefaler det på det sterkeste - både til avspilling og endring av id-tagger. 5861545[/snapback] Tusen takk! ...burde vel ha skjønt det, men jeg var redd for at resetknappen skulle slette alt eller no. Oh, også en ting til. Når jeg spiller av forskjellige sanger kommer det opp cd-cover-bilder ved siden av, men bildene er av helt feil band. Går det ann å gjøre noe med det? Endret 3. april 2006 av Chihiro Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Oh, også en ting til. Når jeg spiller av forskjellige sanger kommer det opp cd-cover-bilder ved siden av, men bildene er av helt feil band. Går det ann å gjøre noe med det? 5861592[/snapback] Nei det vet jeg ikke, men jeg skulle gjerne visst hvordan man knytter bilder til sanger, for det har ikke jeg greid å finne ut Lenke til kommentar
Chihiro Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Greit, nå føler jeg meg dum...men åssen får jeg filene som ligger på mp3spillern over i et annet program for å fikse id-tags? får bare åpna de i den mappa de ligger, med play, pause og stoppknapp øverst til venstre. Endret 3. april 2006 av Chihiro Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Her er noen sider hvor det er forklart: http://forums.creative.com/creativelabs/bo...query.id=271605 http://forums.creative.com/creativelabs/bo...query.id=271605 http://forums.creative.com/creativelabs/bo...&message.id=219 http://forums.creative.com/creativelabs/bo...message.id=5989 Lenke til kommentar
Chihiro Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Takk Takk! Bare en ting til nå, så skal jeg ikke mase mer. Er det noen av knappene som gjør at du kommer helt tilbake fra menyene til den vanlige greia med sanginfo og sånt? For den menyknappen går jo bare tilbake til hovedmenyen også stopper den der. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg skjønte ikke helt spørsmålet ditt, men du kan stille inn knappen oppe til venstre til å ta deg til sangen som "spilles nå". Det har jeg stilt den som, og synes det er praktisk. I tillegg tror jeg spilleren tar deg automatisk til "spilles nå" hvis du oppholder deg i en annen meny uten å trykke på noen knapper etter noen sekunder. Hvis du ville helt tilbake til rotmenyen, er det bare å holde inne tilbakeknappen. Håper dette i alle fall ga litt svar på det du lurte på. Lenke til kommentar
Chihiro Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Jeg skjønte ikke helt spørsmålet ditt, men du kan stille inn knappen oppe til venstre til å ta deg til sangen som "spilles nå". Det har jeg stilt den som, og synes det er praktisk. I tillegg tror jeg spilleren tar deg automatisk til "spilles nå" hvis du oppholder deg i en annen meny uten å trykke på noen knapper etter noen sekunder. Hvis du ville helt tilbake til rotmenyen, er det bare å holde inne tilbakeknappen. Håper dette i alle fall ga litt svar på det du lurte på. 5869459[/snapback] Jepp, det var det jeg lurte på. Har merka at den går tilbake av seg selv etter sånn 10 sekunder eller at man kan trykke seg inn på "spilles nå", jeg bare irriterer meg over at det ikke er en sånn tilbakeknapp. Mulig jeg forandrer shortcutknappen fra "random play all" til "spilles nå" hvis det irriterer meg mye, men det har jo egentlig ingenting og si...men takk! Endret 4. april 2006 av Chihiro Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Okey, nå blir jeg litt irritert her...! Nå skal jeg prøve å overføre noen episoder av Family Guy til min Zen vision. Dette funker rett og slett ikke. Jeg har prøvd på flere forskjellige måter, både kopiere de over, med den "add-media" knappen, Convert video(selv om det står at det ikke er nødvendig). Uansett hva jeg prøver slutter det å overføre, jeg får også mld. opp om at enheten er ikke koblet til eller fungerer ikke korrekt. Jeg begynner nesten å lure på om det kanskje kan ha noe med å gjøre at det er litt store filer, selv om det egentlig ikke burde være noe problem, vel? Hver episode er jo bare 100-150 mb. Noen som vet hva det kan være eller hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Rart problem. Har du kunnet overføre filmfiler før? Tviler sterkt på at det har noe med størrelsen å gjøre, for jeg overfører filmer på 700 mb+ uten problemer. Jeg vet egentlig ikke hva som kan prøves siden du allerede har prøvd de metodene som er... Kankje det kan hjelpe å trykke reset-knappen i bunn av spilleren? Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg har overført filmfiler før ja, største er en film fra Sensation som var på 240 mb. Jeg har trykket på reset knappen engang, da spilleren hang seg opp. Må prøve litt til da.. Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Prøvde enda et tafatt forsøk, her er fil mld. jeg får opp... Er bare på dette jeg får denne mld. ikke når jeg overfører musikk eller noe... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Kan filen/filene du prøver å overføre inneholde noen feil som gjør at overføringen stopper da? Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det er det jeg lurer på, men kan ikke skjønne hvorfor de skulle gjøre det.. :S Men tidligere hadde jeg jo litt problemer med å overføre enkelte sanger også, kan nok kanskje være noe gale med noen av filene ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå