Βlur Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Må vist redigere ID3-taggene på PCen å legge over filene på nytt. 5828051[/snapback] Beklager, det var jeg ikke klar over. Jeg hadde all musikken jeg har på mp3-spilleren min på pcen til å begynne med, alle med riktige id-taggs, så jeg har ikke måttet endre musikkfilene fra spilleren. Da har ikke jeg noen bedre forslag... Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Har tenkt til å prøve å sortere ID3-taggene på PCen, men MediaMonkey viser for mange ID3-tagger i forhold til det som vises i utforsker og Musicmatch viser for få. Winamp er jeg ikke sikker på, den er midt i mellom, kan være den viser det samme som i utforsker. Regner med at det som er i utforsker er det som virkelig er lagret i filen og at dette er riktig. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Fått ordnet meg så jeg får en BILLIG vision:M.. Men hvilken farge syns dere er finest..?? står mellom svart og hvit.. Noen mener det er bedre å se film på den svarte, stemmer det eller? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Fått ordnet meg så jeg får en BILLIG vision:M.. Men hvilken farge syns dere er finest..?? står mellom svart og hvit.. Noen mener det er bedre å se film på den svarte, stemmer det eller? 5842292[/snapback] Har bare sett den svarte, men jeg synes den ser meget bra ut Eneste minuset er at baksiden er farget hvit/kremhvit, den er ikke hel-svart, men jeg tviler på at den hvite har samme farge over hele spilleren, fordi hvitfargen på baksiden neppe blir lik den på forsiden (forsiden er jo speilblank etc). Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Ta den fargen du liker best! Det med bedre filmvising på den svarte kan jeg ikke skjønne at skal ha noe å si. Har selv den svarte, og synes den ser svært pen ut. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Har også den sorte og synes den ser best ut. Skjermen er nok den samme uavhengig av fargen på spilleren, så det går like fint å se film på den hvite som den sorte. Endret 31. mars 2006 av håvard87 Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei hei, nå har jeg endelig fått meg denne fine lille spilleren. Men å overføre musikk funker jo søren meg ikke!! Blir sinnsykt frustrert nå! Jeg prøvde først uten å innstallere programvaren, kun ved å synce den mot mediaplayer. Dette fungerte dårlig da jeg får overført et par filer og så sier den bare stopp, ingenting skjer videre... Så prøvde jeg å bare dra musikkfiler rett over på spilleren, fortsatt uten programvare, da kom det opp en feilmld. som sa noe sånnt som enheten er koblet fra, noe den naturligvis ikke var...! Etterhvert fant jeg ut at jeg skulle prøve programvaren, dette fungerte like dårlig. Jeg brukte først Media Source Organizer til å synce moy spilleren, her skjedde noenlunde det samme som i media player, virker som kontakten detter ut. Så prøvde jeg med den "Add Media"-knappen, her får jeg overført en del mer, men etterhvert så mister den kontakt der og... Noen som har opplevd noe ligndende? Eventuelt noen som har forslag til hva som faktisk funker? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg bruker Creative Media Explorer, som fulgte med og drar filene over med utforsker. Det virker som at det er noe galt med spilleren din. Prøv å ringe support. Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Support hos SHG hvor jeg kjøpte den eller hos Creative? Tingen er det at det å overføre både bilder å filmer går helt smertefritt, jeg blir gal.. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Support hos SHG hvor jeg kjøpte den eller hos Creative?Tingen er det at det å overføre både bilder å filmer går helt smertefritt, jeg blir gal.. 5853043[/snapback] Hva skal du med support hvis alt går smertefritt?! Du bør omformulere spørsmålet ditt hvis det er noe som ikke er som det skal. Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvis du leser den først posten min så kanskje du skjønner du kanskje at jeg ikke får overført musikk slik som det egentlig skal være, og i den neste posten legger jeg til at bilder og filmer går greit.. Nå når jeg har prøvd litt mer med sånn drag-and-drop opplegg så ser det rett og slett ut til at det er noen av sangen den ikke klarer å overføre, og dermed stopper den bare helt opp i stedet for å hoppe over de og gå videre. Dette fikk jeg ikke med meg de første gangene jeg prøvde å dra over hele musikk samlingen på rundt 10gb Nå har jeg prøvd å ta en mappe om gangen og det går bedre, men det er fortsatt mange ganger den stopper opp. Når den gjør det prøver jeg å overføre på nytt uten den sangen det stoppet med og da ser alt ut til å gå greit. Men jeg kan egentlig ikke skjønne at dette er sånn det skal være? Det er jo utrolig stressende og det går jo ikke an å synce den... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Beklager, har lest innlegget ditt tidligere, men jeg visste ikke hva som kunne gjøres for å få det til å fungere, så jeg svarte ikke. Er du sikker på at du har musikkfilene i riktig format? Etter det testen til hardware sier, støtter Vision:M lydformatene "MP3, WMA (MS PD DRM), WAV". Rart at musikken din ikke kan flyttes over, men for alt jeg vet kan det rett og slett være feil på produktet. Endret 7. april 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Du er unnskyldt Noen ganger får jeg jo opp mld. om at filformatet støttes ikke, men da får jeg muligheten til å bare skippe den sangen og fortsette. Jeg skjønner ikke hva det kan være heller. Men jeg får se hvordan det går med å overføre litt og litt om gangen. Men jeg har også et annet spm. Dette om en batteri-lader til Zen Vision:M Denne fant jeg på eBay. Noen som har noen erfaringer med en slik fin liten ting? Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvor får man kjøpt ekstrautstyr til denne spilleren? Ser at det er mye ekstra som f.eks batteri som jeg skal ha.. Men hvor får man kjøpt det?? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Her har du i alle fall mye orginalt tilbehør. Edit: Dette er linken jeg i utgangspunktet lette etter. Den tar deg rett til Creative's egen nettbutikk. Endret 2. april 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Dozer_: Hva mener du med batterilader? Det følger jo med. Du har vel prøvd å oppdatere firmware? Jeg vet ikke hvilken support du bør ringe til, men hvis den ene ikke kan hjelpe deg må du vel ringe til den andre og hvis ikke de vet hva som er galt heller, må du vel sende den inn. Her er noe ekstrautstyr men ikke så mye: http://www.creative.com/products/mp3/zenvisionm/accessories/ Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 har sett det, men to ting: 1. Nesten ingen av de tingene er til :M versonene, bare den store zen vision og andre små spillere.. 2. Går jeg først inn på selve :M-versonen på nettsia, finner jeg noe. Men går ikke ann å kjøpe det! Står at det ikke er tilgjengelig i alle land, vil det ikke komme til norge? Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Her har du i alle fall mye orginalt tilbehør. Edit: Dette er linken jeg i utgangspunktet lette etter. Den tar deg rett til Creative's egen nettbutikk. 5853785[/snapback] OI! Takk sak ldu ha! Aldri funnet den linken jeg!! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Oppdaterte det forrige innlegget mitt med linken til Creative's nettbutikk. Der har de flere artikkler til Vision:M. Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 trygveaa: Batterilader, i den form av en liten dippdutt som du kobler til spilleren, setter i 4 stk. aa-batterier så lader den fra de, eller du kan bruke det som et ekstra batteri.. Hvis du hadde giddet å gå inn på linken jeg skrev hadde du fått med deg dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå