Bytex Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jaaahh..la oss drikke til vi stuper..HELE TIDEN!!1112k Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) *gjeeesp* Hvorfor drikke alkohol i det heltatt? Man kan jo likegodt ruse seg på valium eller en annen benzodiazepin. Gir rimelig lik effekt og greier. Eneste minuset er en aldri så lite overhengende problem med avhengighet ... Edit: Nevnte jeg at man kan knuse de pillene og lage en drink av det så det faktisk ser ut som man drikker alkohol? Endret 26. februar 2006 av Ernie Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Personlig vil jeg anbefale Zolpidem. om du ser bort i fra de rundt 50 bivirkningene som: agressiv oppførsel, psykoser, hallusinasjoner, fall-tendenser og dobbeltsyn. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 "Det finnes jo piller i butikkene som angivelig skal forhindre bakrusproblemene også." Allergipiller såvidt jeg vet. Urban myth? 5651973[/snapback] Utviklet av KGB mener jeg. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Betale mye for å drikke seg dritings, og så betale mer for å bli kvitt fyllesyken? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Huff, fordelen med bakrusen er jo at man kan bevege seg rundt på søndagen uten å treffe på alle alkosvinene som ligger hjemme med ondt i hodet. Er ikke uten grunn at søndag er en fredelig dag. Og så har jeg også en unnskyldning til å ligge på sofaen hele dagen, slik som idag, etter litt vel mange øl og Strawberry Daiquiri i går Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Denne greia skal jo angivelig fjerne alkoholen i blodet.. Dette er det vanskelig tro på.. 5652068[/snapback] Må si meg enig i det. 5652141[/snapback] Akoholen går jo ut via svette / urin. Ser for meg resultatet etter en slik kur.... 5652226[/snapback] Nei? Alkoholen brytes ned til actealdehyd (etanal) og etansyre i leveren, som i seg selv er uskadelig for kroppen. Les mer på http://health.howstuffworks.com/hangover.htm Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Haha alltid når det kommer noe "kontroversielt", så skal bedrevitende aviser og andre instutisjoner komme løpende med advarslene og fordømme - siden de selvfølgelig har full kontroll på hva alle gjør, og vil bestemme det for oss i tillegg. Folk flest er intelligente nok til å kontrollere slike ting selv - men det finnes alltid enkelte bomullshjerner som er unntakene. Men på den andre siden, så vet alle her at man ikke skal putte en kaktus opp der sola ikke skinner, men du kan banne på det er noen som har gjort det før fordet. Et sånt produkt som virker i Norge hadde eid, så hadde jeg - som Mala sier over her - sluppet å spise Zyrtec, Cetrizin og Paracet til krampa tar meg etter fylla. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ikke for å være dum, eller noe, SkyMarshall, men... hæ? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Husk: fyll er falsk idyll! -en av Meikas buttons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå