besatt Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei, jeg har fått meg nytt hovedkort, et ASUS A8N SLI Deluxe hovedkort. Så er det en liten skurrelyd, hvor enn jeg er, enten jeg er i windows eller spill. Når jeg har på musikk osv. hører jeg ikke til den, men når jeg ikke har på noe musikk, og bare sitter og surfer er den MEGET irriterendes! noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 helt vanlig feil på AC850. det er en driver feil. legg inn driveren på nytt funka for meg Lenke til kommentar
besatt Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) hm, la in realtek driveren på nytt, funker ikke enda.. noen andre som vet om noe? Endret 23. februar 2006 av besatt Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 da kan det vere det ar du har på mic. selv om du ikke har en plugget i så må denne skrus av eller dempes eller stilles helt ned Lenke til kommentar
besatt Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 den er dempet osv. så er ikke noe med den! Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 hvist du har nforce4 så kan du legge inn denne det er nvidia sin egen sertifisrte driver så kan jeg hjelpe deg mer Lenke til kommentar
sgt.pepper Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Sjekk at det ikke ligger noen viftekabler eller liknende i nærheten av lydkortet. Det kan være elektrisk interferens. Lenke til kommentar
zexs Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Napp ut ledningene til systemhøyttaleren og la de bli utilkobla. Funker som snus... Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei, jeg har fått meg nytt hovedkort, et ASUS A8N SLI Deluxe hovedkort. Så er det en liten skurrelyd, hvor enn jeg er, enten jeg er i windows eller spill. Når jeg har på musikk osv. hører jeg ikke til den, men når jeg ikke har på noe musikk, og bare sitter og surfer er den MEGET irriterendes! noen som vet hva som kan være feil? 5651922[/snapback] Mute/"Demp" alle innganger som ikke er i bruk (line-in, mic, CD, osv). Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 En kollega plages med at mikrofonen hans ikke funker på SLI Deluxe kortet hans. Noen forslag til hva som er galt? Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 jeg plages med det samme lydproblemet som trådstarter. Jeg har lagt in nyeste drivere, men dette ser ikke ut til å hjelpe... Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 sliter faktisk veldig med dette problemet, har trådstarter kommet noe vei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå