Gå til innhold

Vurdering POV 6800GT 256mb AGP

Anbefalte innlegg

Jeg har et Point of View 6800GT 256mb som er AGP - som jeg strengt tatt ikke behøver - og vurderer å selge det. Men syns prisene på bruktmarkedet svinger ganske mye...hva er å betrakte som en fair pris?

Det er med DVI, VGA og en felles VI/VO inngang. Orginal blåser - altså ikke tuklet med.

Ikke overklokket - jeg straffer kun PCIe kortet mitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk - så blir det nesten aktuelt å vurdere det seriøst. Heldigt for meg at mange sitter tilbake med AGP hovedkort da!

5652381[/snapback]

legg den ut på QXL :) med minsteprisen du vil har....selger du ikke kan du alltid bruker en annen bruktforum..men du få nok mer en 1500 mener jeg...bare se om det ligger en tilsvarende kort ute nå på salg og hva folk er villig å betale for den

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Takk - så blir det nesten aktuelt å vurdere det seriøst. Heldigt for meg at mange sitter tilbake med AGP hovedkort da!

5652381[/snapback]

legg den ut på QXL :) med minsteprisen du vil har....selger du ikke kan du alltid bruker en annen bruktforum..men du få nok mer en 1500 mener jeg...bare se om det ligger en tilsvarende kort ute nå på salg og hva folk er villig å betale for den

5652431[/snapback]

Ikke bruk QXL. :thumbdown:

Selv om du nok får bedre pris der bør vi alle boikotte dette lugubre nettstedet hvor nåværende eiere/ledere håver inn penger på en meget dyr tjeneste.

QXL er en tjeneste som er lagt opp for useriøse selgere som selger "søppel" til en høy pris til "spillegale" kjøpere (som tror det å "vinne" en auksjon er smarte kjøp).

Bare min mening dog.. :)

PS.

Skjermkort ("high-end") for AGP går faktisk for "overpris" her på hw.no->bruktmarked enn så lenge.

Vil faktisk si at de går for så høy pris ofte at kjøpere heller sterkt bør vurdere ett "demokort/lagersalg" med PCI-E og kjøpe ett billigere tilsvarende skjermkort for PCI-E.

I tillegg yter generelt samme type skjermkort for PCI-E en del bedre enn AGP-versjonen.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

5652381[/snapback]

5652431[/snapback]

Ikke bruk QXL. :thumbdown:

Selv om du nok får bedre pris der bør vi alle boikotte dette lugubre nettstedet hvor nåværende eiere/ledere håver inn penger på en meget dyr tjeneste.

QXL er en tjeneste som er lagt opp for useriøse selgere som selger "søppel" til en høy pris til "spillegale" kjøpere (som tror det å "vinne" en auksjon er smarte kjøp).

Bare min mening dog.. :)

PS.

Skjermkort ("high-end") for AGP går faktisk for "overpris" her på hw.no->bruktmarked enn så lenge.

Vil faktisk si at de går for så høy pris ofte at kjøpere heller sterkt bør vurdere ett "demokort/lagersalg" med PCI-E og kjøpe ett billigere tilsvarende skjermkort for PCI-E.

I tillegg yter generelt samme type skjermkort for PCI-E en del beder enn AGP-versjonen.

5652568[/snapback]

jeg har solgt flere ganger datautstyr på QXL...persønlig driver jeg ikke med noen lureri og alt jeg har solgt har vært i tip top stand og ble brukt fra meg selv..vet å passer mine på mine saker... om qxl tjener på det er vel helt logisk men jeg betaler gjerne 25 .- når jeg vet at jeg få flere 100 .- ekstra.... og det er vel ikke selgerens feil når noen betaler prisen som gå over min satte minstepris.....når jeg selger noe så vil jeg få mest mulig penger for varen , alt annet er vel ulogisk..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

jeg har solgt flere ganger datautstyr på QXL...persønlig driver jeg ikke med noen lureri og alt jeg har solgt har vært i tip top stand og ble brukt fra meg selv..vet å passer mine på mine saker...  om qxl tjener på det er vel helt logisk men jeg betaler gjerne 25 .- når jeg vet at jeg få flere 100 .- ekstra.... og det er vel ikke selgerens feil når noen betaler prisen som gå over min satte minstepris.....når jeg selger noe så vil jeg få mest mulig penger for varen ,  alt annet er vel ulogisk..

5652616[/snapback]

Nå skrev jeg "bare min mening".. :)

For meg er det ikke om å gjøre å få mest mulig, men for gode selgere er det kun ett prinsipp som gjelder..:

Å få mest mulig for det man selger. :)

PS.

Jeg er nok ingen god selger..

Lenke til kommentar

jeg har solgt flere ganger datautstyr på QXL...persønlig driver jeg ikke med noen lureri og alt jeg har solgt har vært i tip top stand og ble brukt fra meg selv..vet å passer mine på mine saker...  om qxl tjener på det er vel helt logisk men jeg betaler gjerne 25 .- når jeg vet at jeg få flere 100 .- ekstra.... og det er vel ikke selgerens feil når noen betaler prisen som gå over min satte minstepris.....når jeg selger noe så vil jeg få mest mulig penger for varen ,  alt annet er vel ulogisk..

5652616[/snapback]

Nå skrev jeg "bare min mening".. :)

For meg er det ikke om å gjøre å få mest mulig, men for gode selgere er det kun ett prinsipp som gjelder..:

Å få mest mulig for det man selger. :)

PS.

Jeg er nok ingen god selger..

5652639[/snapback]

nei du er vel ikke det...ler... jeg ler selv inimellom når jeg ser hva folk betaler for saker som er ikke verd det eller man kan få mye billiger hos HW feks. men noen er visst desperat eller lettlurt for den saks skyld....setter man fks en minstepris på 1500 og få 1900 istedet må man begynner å lure selvom det er den eneste skjermkort i verden som er til salgs... for opplysning så hadde jeg kun 15 auksjoner tror jeg de siste 3 år... er en grense hvor mange ganger man kan oppgradere sin datamaskin

Lenke til kommentar

Hvis jeg legger ut blir det nok via bruktmarkedet - liker vil ha en win win situasjon - der både jeg og kjøper møtes til en fair pris. Slipper noen sure miner, og sms/mail bomber.

Vil bare ikke at en misfornøyd 14tiss skal spamme mailen min - og det virker så useriøst med en [email protected] som kontakt mail - så til helgen kommer det sikkert en post opp...skal bare høre med en kamerat om han vil ha en kompis pris først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...