PK_Satan_PK Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Hei alle! Jeg har ofte tenkt på at noen burde lage noe jamme-program av noe slag, så vi kan sitte hjemme forann pcèn å jamme 24/7... Jeg fant, jeg fant: en vst-plugin som heter VSTunnel.... Så hvis du har lydkort som støtter vst, og cubase eller annet musikkprg, og last det ned gratis... freeware. link til programmet: http://www.vstunnel.com/en/0,41,00.html Har prøvd det ut, og jeg syntes det var konge Kanskje vi kan avtale jamsessions her? Endret 23. februar 2006 av PK_Satan_PK Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Høres jo konge ut Hvor kan jeg laste ned? Er selvfølgelig med på en jamsession en gang i blandt Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Tipper det med vanskelig med tanke på timing og ping-tider. (Men for all del hvis det går kjapt så kan det jo funke) Lenke til kommentar
PK_Satan_PK Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Tipper det med vanskelig med tanke på timing og ping-tider. (Men for all del hvis det går kjapt så kan det jo funke) 5652020[/snapback] Det var det jeg egentlig syntes var såååå feeet... Timingen er perfekt... Ikke spør meg hvordan, (for det skjønner jeg ikke ). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Om dette fungerer kan det jo være genialt. Bandøvelser kilometer fra hverandre Lenke til kommentar
e321 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 woho ! Har lenge hatt lyst på ett sånt program Skal teste det i helga eller noe hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå