Jimmith Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Kjøpte meg denne: Pioneer DV-380-K , og er veldig fornøyd. Det eneste jeg skulle ønske er at den var sonefri. Noen som vet om det går ann å få til? Husker at i "gamle" dager fantes det fjernkontrollkoder som fikset det på de fleste spillere. Finnes dette fortsatt? All hjelp blir satt pris på Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Det finnes fortsatt ja. De aller fleste Elkjøp-butikker har de fortsatt (iallefall etter det jeg vet.) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Du kan finne nyttig info her. Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Så den eneste måten å gjøre dvd-spilleren min sonefri på er å oppgradere firmwaren? Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Er det noen som vet om det går ann å få det til uten å oppgradere firmwaren? (edit: beklager dobbelposten) Endret 7. mars 2006 av Jimmith Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Er det noen som vet om det går ann å få det til uten å oppgradere firmwaren? (edit: beklager dobbelposten) 5714613[/snapback] Leste du ikke hva jeg skrev over? De fjernkontrollene finnes fortsatt, og de aller fleste Elkjøp-butikkene har en sånnen. Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 beklager, jeg missforsto . Trodde du mente at de aller fleste elkjøp butikker solgte dvd-spillere som kunne kodes om via fjernkontrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå