webby1 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Er det mulig å lage en hemmelig admin bruker i Windows XP Home Edition, sånn at andre admin brukere ikke ser den usynlige brukeren. Endret 23. februar 2006 av webby1 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Er det mulig å lage en hemmelig admin bruker i Windows XP Home Edition, sånn at andre admin brukere ikke ser den usynlige brukeren. 5651432[/snapback] rot-administratoren (default navn "Administrator") og gjestekontoen (default "Guest" eller "Gjest", tror jeg) er ikke mulig å se på login-bildet, og du må manuelt logge inn på dem på gamlemåten om du skal bruke dem. Dog vet jeg ikke om det er slik i Home, vet i hvert fall at det er slik i Professional. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Administrator i WinXP Home er skjult uansett. Du får ikke lov å logge deg på med den som bruker - Kun fra sikkerhetsmodus. Det er ett problem, da det fortsatt er noen programmer som syter og klager over at du ikke er innlogget som administrator, men bare som en bruker med administratorrettigheter. -Derfor er det første jeg gjør når jeg får en maskin med WinXP Home å formatere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå